2009. július 10., péntek

2009. július 10. péntek

Kép: a "harmincas évek stílusa" ihletette csilli-villi új háztáblánk

Reggel fél kilenckor a postás a csilli-villi új háztáblánkat kézbesítette: lásd a képet. A háztábla stílusa a harmincas években volt népszerű, és a házunk 1932-ben épült.

Kilenckor átmentem a mamához, teát főztem, és csevegtem vele egy órányit. Hazajöttem.

Megkavartam az egresbort, amit elkezdtem készíteni tegnap a kertünkben termesztett egresből: élesztőt adtam hozzá.

Kép: az egreslekvárt, amit Lois készített

Ebédeltünk kettesben a kerti asztalnál, aztán lenyírtam a kerti ösvény melletti sövény keleti oldalát. Lois közben szorgoskodott a konyhában, lekvárt készített a kertben termesztett egresből: lásd a képet felül.
Aztán nagykutyabiztossá tettük a ház mögötti kertet, mert holnap Francisnak, Sarah jegyesének a kutyája, "Buddy" lakik nálunk egy éjszakára. Nem vagyunk hozzászokva a kutyákhoz, így halálra rémülünk! Rééémes, borrrrzasztó!
Azért gondozzuk Buddy-t, mert Saraht és Francist egy esküvőre meghívták. Francis lesz a vőfély és neki beszédet kell mondani (szóval ő is rémül halálra!). Az esküvői vacsora egy helyi szállodában történik. A vacsora után Sarah és Francis tölti az éjszakát a szállodában. Buddy-t nem hívták meg sajnos.

Nincsenek megjegyzések: