2009. július 28., kedd

2009. július 28. kedd

Kép: a pokoli keresztrejtvény, amit valami szadista készített

Reggel 6-kor kondiztam egy félórányit a nappaliban, aztán hoztam teát Loisnak az ágyba. Nyolckor gyalog átmentem a mamához, teát főztem és csevegtem vele egy félórányit, aztán gyalog továbbmentem a város központjába (a mama házától 2,5 km-re van). Benéztem a Wilkinsons gazdasági áruházba, és vettem néhány tiplit (magamnak) és 4 fiókkilincset (a mamának). Aztán beugrottam a WHSmiths könyvesboltba és 3 könyvet rendeltem a mamának: átadtam azt a vásárlási utalványt, amit a mama az öcsémtől kapott 2 évvel ezelőtt születésnapi ajándékba. Úgy látszik, hogy a könyvek a jövő héten érkeznek. Végül betértem abba az üzletbe, ahol szoktunk vásárolni a borkészítési eszközeimet: fertőtlenítő port vettem. Hazajöttem.

Kávéztunk kettesben. Aztán Lois munkához látott a konyhában: elkezdett sárgabarack lekvárt készíteni.

Ebédeltünk kettesben a kertben. Délután az volt a teendőm, hogy felakasszam a csilli-villi új háztáblánkat a bejárati ajtónk fölé, de sajnos először egy kicsit elbóbiskoltam a nappaliban a kedvenc fotelemben, aztán elkezdtünk nekivágni a tegnapi napilap keresztrejtvényének, amit bizonyára valami szadista készített: a fejtésével az egész délutánt töltöttük – grrrrr!!!

Hatkor Sarah megérkezett a melóból és vacsoráztunk hármasban. Kaja után Sarah elrohant a salsaórára, mi pedig letelepedtünk a nappaliban és totál kidőltünk....zzzzzz!!

Nincsenek megjegyzések: