2009. július 21., kedd

2009. július 20. hétfő

Kép: a mama felmegy a „kijavított” lépcsőjáróján az emeletre

Reggel 7-kor Alison sms-ezte Haslemere-től, hogy nemcsak Rosalind, de most már Josie is lázas. Szegények! De Ed ma otthon dolgozik, tehát ő segíthet időről időre a gyerekek ápolásában.

Kilencben gyalog átmentem a mamához, teát főztem és csevegtem vele egy órányit. Hazajöttem.

Délelőtt tízkor „Magyar Mike” megérkezett és magyarul tanultunk. A magyar kötőmódot tanultuk – rééémes, borrrzasztó! A magyaróra alatt a mama telefonált, hogy valami baj történt a lépcsőjárójával: valászoltam, hogy telefonálj a Meditechnek, azaz annak a társaságnak, amitől vásárolta a gépet.

Délben Mike távozott, és ebédeltünk ketten. A mama telefonált, hogy a Meditech szerelő már beugrott és új elemet betett a lépcsőjáró távírányítójába: hurrá!!!

Kaja után felmentünk az emeletre és lefeküdtünk két órára. Lois pátyolgatott engem és teát hozott nekem az ágyba. Felkeltünk. Rendeltem egy DVD-t az interneten keresztül: Henry Purcell „Fairy Queen” című operáját. Holnap a rádióban adják ezt az operát a BBC Radio 3 állomáson – a 2009. “BBC Proms” szezon egyik koncertje.

Hatkor Sarah megérkezett a melóból és vacsoráztunk hármasban. Kaja után Sarah elrohant Francishoz, az álmai lovagjához, Lois leült a gép elé és a barátnőnk, Rose családfájával kapcsolatos kutatásokat végzett. Én pedig letelepedtem a nappaliban és franciaul tanultam, mert szerdán lesz az U3A (a harmadik kor egyeteme) által szervezett francia társalgási csoport legutolsó találkozója – szerda után 6 hét szünet lesz: hurrá!!!!

Nincsenek megjegyzések: