2009. július 24., péntek

2009. július 23. csütörtök

Kép: a „The Retreat” borozó, ahol Sarah randizott Francisszal

Délelőtt munkához láttunk a ház mögötti kertben, és elkezdtünk lenyírni a szomszédunkkal, Billal közös sövényt az almafákhoz közel, mert a sövény lassan, de biztosan „megfullasztja” a fákat. Rendőrség? Segítség!

Aztán elkezdtem tervezni egy kis kiruccanást Franciaországba: lehet, hogy elmegyünk jövőre „Magyar Mike”-kal és „Magyar Mary”-val együtt a Loir folyó vidékére.

Ebédeltünk ketten a kerti asztalnál, aztán felmentünk az emeletre és lefeküdtünk egy órára, aztán felkeltünk. Én kimentem a kertbe és nyírtam tovább az almafákhoz közeli sövényt. Lois pedig leült a gép elé és megnézte az emaileket. Háromkor teáztunk a kertben, aztán Lois elkezdte készíteni a vacsit, én pedig gyalog átmentem a mamához. Visszahúztam a mama kukáját a ház mögé, mert ma volt a gyűjtési nap. Teát főztem és csevegtem vele egy órányit, aztán hazajöttem.

Szorgoskodtam a konyhában, készítettem Sarah holnapi uzsonnatáskáját.
Hat órakor Sarah megérkezett a melóból és vacsiztunk hármasban. Kaja után Sarah elrohant a "The Retreat" borozóba, mert randija volt Francisszal, az álmai lovagjával. Mi pedig letelepedtünk a nappaliban és tévéztünk. A BBC-4 televiziós csatornán egy „BBC Proms” koncertet közvetítettek élőben a londoni Albert Halltól: Edward Elgar második szimfóniáját meghallgattuk.

Nincsenek megjegyzések: