2009. július 22., szerda

2009. július 21. kedd

Kép: a zárt ajtók mögött a Fairy Queen DVD megy a csilli-villi új lapos televiziónkban!

Reggel 8-kor gyalog átmentem a mamához, teát főztem és csevegtem vele egy órányit. Leültem a mama gép elé és rendeltem a mamának egy fotóalbumot, ami tele lesz a legutóbbi fotóimmal (Alisonék mostani látogatásról stb). Hazajöttem.

Lecsekkoltuk a két demizsont, amelyekben egresbort készítünk, és eldöntöttük, kivesszük a dugókat és frisseket betesszük, mert kicsit koszlottak lettek a régiek (hab és egyéb trutyi miatt).

A postás azt a DVD-t kézbesítette, amit rendeltem tegnap az interneten: Purcell „Fairy Queen” című operát - az English National Opera 1995. előadását.

Ebédeltünk ketten, aztán letelepedtünk a nappaliban és megnéztük az új DVD-t és teáztunk a szünetekben).

Hatkor Sarah megérkezett a melóból és vacsoráztunk hármasban. Kaja után Sarah elrohant a saját lakásába kitakarítani. Mi pedig letelepedtünk a nappaliban és a BBC-3 rádiót hallgattuk: a Fairy Queent adták, de ebben az esetben a Glyndebourne 2009. előadása volt. Nagyon élveztük.

Nincsenek megjegyzések: