2009. július 16., csütörtök

Az egresbor-készítés és a vasalás a mosókonyhánkban

Kép: Lois a mosókonyhában: a két demizson a fotó hátterében látható

Reggel lecsekkoltuk a kertünkben szedett egrest, ami hat-hét napja erjed nagy mûanyag tároló dobozokban a mosókonyhában. Felfedeztük, hogy már kész ez az egres, tehát préseltük, majd leszûrtük a levet, és végül áttöltsük ezt a levet két egy-gallonos (4.5 literes) demizsonba.

Fél 11-kor kimentem a ház mögötti kertbe. Kigyomláltam a veteményes kertünk egyik részét és alaposan felástam, aztán Lois oda még káposztát ültett. Aztán ebédeltünk ketten a kerti asztalnál. Kaja után felmentem az emeletre, lefeküdtem és szundítottam egyet. Lois közben megcsinálta a szokásos heti vasalást.

Háromkor felkeltem és kondiztam egy félórányit a nappaliban. Aztán uzsonnáztunk kettesben. Lois eldöntötte, egy búsztúrára megy Októberben Irisszal, az unokahúgával együtt. Bournemouthba, Weymouthba és a Wight-szigetre ellátogatnak. Bournemouthban alkalmuk lesz Lois másik unokatestvérével, Briannal találkozni.

Négykor gyalog átmentem a mamához, visszahúztam a mama kukáját a ház mögé, mert ma volt a gyűjtési nap. Teát főztem és csevegtem vele egy órányit, kijavítottam a mama televizióját, aztán hazajöttem.

Hatkor Sarah megérkezett a melóból és vacsiztunk hármasban. Hétkor kocsival Lois elrohant a templomba a bibliaórára. Sarah elment a saját lakásába. Én letelepedtem a nappaliban és totál kidőltünk…..zzzzzzz!!!!!

Nincsenek megjegyzések: