2009. augusztus 1., szombat

2009. augusztus 1. szombat

Fotó: a térfigyelő kameránk lecsap az Észak-Angliából érkező dél-afrikai barátainkra, Leonra és Joanra (az elővigyázatos Leon gyorsan elbújik Lois plüsstigrise mögött, Joan éppen száll ki a kocsiból, még nincs tudatában a kamerának)
Fotó: Sarah megmutatja nekünk az új menyasszonyi ruháját

Hétkor teát hoztam Loisnak az ágyba, és nyolckor kocsival elmentünk a Sainsburysbe a szokásos heti bevásárlást végezni önmagunknak és a mamának. Hazajöttünk és ide-oda beraktuk a mi élelmiszünket.

Lois beugrott a fürdőszobába és elkezdett zuhanyozni. Én pedig gyalog átmentem a mamához és átadtam neki a „mamatápot”. Teát főztem és csevegtem vele egy órányit, aztán hazajöttem és zuhanyoztam.

Fél 11-kor munkához láttunk és elkezdtük kiporszívózni és kitakarítani a házat, mert ma estefelé a dél-afrikai barátaim, Leon és Joan megérkezik két éjszakára.

Ebédeltünk ketten. Kaja után Sarah, a fiatalabb lányunk benézett és megmutatta nekünk a menyasszonyi ruhát, amit ma délelőtt vásároltam a városban (lásd a képet).

A pécsi barátunk, István telefonált, hogy eljön a jövő héten Máriával, a feleségével és Lacival, a fiatalabb fiukkal együtt. Azt mondta, hogy akar nálunk maradni augusztus 9-11. Augusztus 15-17 „Magyar Mike”-kal akar megszállni.

Estefelé a deli-afrikai barátaink, Leon és Joan megérkezett kocsival Észak-Angliától és vacsoráztunk négyen. Kaja után letelepedtünk a nappaliban és beszélgettünk és nosztalgiáztunk. Leon és Joan kb 15 évvel ezelőtt távoztak Angliából.

Nincsenek megjegyzések: