2009. július 15., szerda

A házasság előtti előkészületek


Fotó: a jegyesek – Francis és Sarah

Reggel fél kilenckor gyalog átmentem a mamához, teát főztem és csevegtem vele egy órányit, aztán hazajöttem.

Délelőtt a ház mögotti kertben láttam munkához, befejeztem a szomszédunkkal, Bill-al közös sövény lenyírását. Lois közben gyomlálta a ház előtti virágágyakat. Ebédeltünk ketten, aztán felmentünk az emeletre és lefeküdtünk. Háromkor felkeltünk és dolgoztunk tovább a kertben.

Háromnegyed négykor gyalog átmentünk Patriciához, és ott teáztunk és beszélgettünk Patriciával és Tommal, a ferjével egy órányit, aztán hazajöttünk.

Hétkor Sarah megérkezett a melóból és vacsoráztunk hármasban. Kaja után Sarah házasság előtti előkészületeiről beszélgettünk: de még nem fix, hogy mikor hol lesz az esküvő. Kilenckor Francis beugrott és kijavította a ház mögötti kaput. Tehetséges ember!

Nincsenek megjegyzések: