2009. július 25., szombat

2009. július 25. szombat

Kép: a WHSmiths könyvesbolt a város központjában

Reggel 8-kor kocsival elmentünk Sainsburysbe a szokásos heti vásárlást végezni önmagunknak is a mamának is.

Hazajöttünk és ripsz-ropsz ide-oda beraktuk a saját élelmiszerünket, aztán gyalog elrohantunk a mamához és átadtuk neki a “mamatápot”. Teát főztünk és csevegtünk vele egy órányit. Leültem a mama gép elé és találtam két alapvető könyvet, ami a csillagászatról szól, mert a mama azt mondta, hogy akar ilyet vásárolni a WHSmiths könyvesbolttól: Steve, az öcsém küldött tavaly a mamának egy negyven fontos WHSmiths vásárlási utalványt születésnapi ajándékba – októberben jár le ez az utalvány, ó jaj!

Hazajöttünk és kimentünk a veteményes kertbe. Kiástunk néhány krumplit az ebédre és zöldbabot is szedtünk, aztán kávéztünk a csilli-villi új kerti asztalunknál. Lois benézett a szomszédhoz, és átadott Billnek és Marynek egy táska egrest: ezt az egrest néhány napja szedtük a gyümölcsöskertünkben.

Ebédeltünk ketten a kertben. Egy nem kívánt, kitartóan tolakodó darázs zavart minket, de elkergettük egy törölközővel.

Kaja után felmentünk az emeletre és lefeküdtünk két órára. Lois ma másodszor pátyolgatott engem és teát hozott nekem az ágyba, aztán mindketten felkeltünk. Én kondiztam a nappaliban egy félórányit, Lois pedig aprítette a tarlórépát, amit kiásott ma délután a veteményes kertünkben.

Uzsonnáztunk a kerti asztalnál. Hatkor vacsiztunk ketten, megint a kertben, mert még sütött a nap. Kaja után Lois leült a gép elé és megnézte az emaileket, aztán újságot olvast. Én pedig franciaul tanultam egy kicsit, aztán kiporszívóztam a házat, hihetetlenül jó érzés: holnap délelőtt nem kell csinálni - hurrá!!!!

Nincsenek megjegyzések: