2008. május 9., péntek

2008 május 8. csütörtök

Reggeli: müzli, pirítós, tej

Reggel / délelôtt:
09:00 átmentem gyalog a mamához, teát fôztem, csevegtem vele egy órát. A mama mondta, hogy tegnap este sikerült bemászni a kádba, a kis kádlépcsô segítségével, így azt akarja, hogy telefonáljak a városi tanács szociális ellátási irodába, és kérjem, hogy visszavonják a fürdôszoba átalakításának a tervét. Hazafelé jövet betértem a sarki élelmiszerboltba, két pint tejet és a helyi újságot vettem.
10:00 Lois elment kocsival a Sainsburys-be, kaját vásárolt magunknak és a mamának. Hazajött.
11:00 James, az építész érkezett, és csevegtünk vele. Megnézte a ház mögötti árokokat, és mondta, hogy holnap déelôtt visszajön, mert a községi építészeti felügyelô fog látogatni, hogy ellenôrizze az eddigi munkát. Távozott.

Ebéd: a tegnapi dobva-rázva sütött pulyka maradéka, mange-tout (melyet egészben, hüvelyestől fogyasztottunk, azaz hüvelyes borsó), rizssel, vörösbor, utóételnek egreses ropogós habbal

Délután:
14:00 Cipeltem-pakoltam egyre több cuccot a bôröndbe. Barbara, a lábápolonô/pedikûrös {chiropodist} közben érkezett, megvizsgálta, kezelte, szépítette Lois lábait. Távozott.
14:30 telefonáltam a városi tanács szociális ellátási irodájába, értesítettem, hogy a mama már nem akarja, hogy átalakítsák a fürdôszobáját. Látszólag, ha a mama ismét meggondolja magát, és dönti, hogy mégiscsak akarja az új fürdôszobáját, ez nóvember 25.-éig lesz jô (azaz, pontosan egy évvel az eredeti hivatalos becslés után)
15:00 Lois átment kocsival a mamához, átadta neki a kajáját. Hazajött.
16:00 teáztunk és uzsonnáztunk a kertben
18:45 Sarah hazaért melóból, és vacsiztunk a kertben

Vacsora: kolbász krumplipürével és káposztával, gyümölcsbor

Este:
19:30 Lois elment kocsival a templomba, én pedig megmutattam Sarah-nak, hogy hol vannak a virágágyak és a veteményes ágyak, amelyeket meg kell locsolni a tàvollétünk alatt.
20:00 Sarah felment a szobájába, tévézett, majd zuhanyozott. Én kávéztem és szunyókáltam a nappaliban. Totál kidôltem….zzzzzzz!!! De holnap délben elutazunk egy hétre (ennyi, na pááá...!!!!)

Idôjárás: meleg, napos, de a tegnapi naphoz képest kicsit szeles, hüvösebb.

Nincsenek megjegyzések: