2008. május 25., vasárnap

2008 május 24. szombat

Reggeli: zabkása, alma, tej

Reggel / délelôtt:
08:00 elmentünk kocsival a Sainsburys-be, végeztük a szokásos heti bevásárlást magunknak és a mamának. Hazajöttünk
09:00 beraktuk a kaját a hûtôszekrénybe, a mélyhûtôbe és a kamra polcaira, aztán átmentünk gyalog a mamához, átadtuk neki a mama kajáját. Teát készítettem, csevegtünk egy órát. Átadtam a mamának az egyik környéki kertész nevét és telefonszámát, mert a mama gyakran mondja, hogy kicsit elvadult a kertje, fôleg a virágágyak és a bokrok. Hazajöttünk.
10:00 Sarah elment kocsival a városba egyik régi iskolatársával találkozni, kávézni.
10:30 kiporszívoztam a házat és lomtalanítottam, és Lois megcsinálta a heti leporolást [the weekly dusting]. Ó, öröm, öröm!
13:00 Sarah hazaért és ebédeltünk

Ebéd: sajt és antipasti salátával, paradicsommal, uborkával és majonézzel

Délután:
14:00 Lois és Sarah elment kocsival egy eladó lakást megnézni, én pedig szorgoskodtam a kertben, két öntözôkanna segíségével töltöttem csapvízzel a veteményes kert szélén levô esôv‎ízgyûjtôhordókat {water-butts}.
15:30 Lois és Sarah hazaért, és teáztunk a kertben a napsütésben.
16:00 elmentem gyalog sétálni egyet a falu körül.

Vacsora: füstölt makréla és burgonya torma- és habmártássál, brokkolival, vörösbor, utóételnek vaníliafagylalt {vanilla ice-cream} mangóval és csokimártással. Fincsi!

Este:
20:00 Sarah elment kocsival Sam-hoz, egy másik barátnôjéhez, hogy tévézzenek együtt és megnézzék az Eurovíziós Dalfesztivált. Lois és én letelepedtünk a kanapéra, elolvastunk egykét fejezetet a történelmi könveinkbôl, mert csütörtökön az U3A (a harmadik kor egyeteme) által szervezett brit ôstörténelem rajongók klubjának legközelebbi találkozója lesz. Gondolkodom azon, hogy kiesem ebbôl a csoportból (lemondom a tagságomat!), mert általában túl sokat kell olvasni. Ez alkalommal túl széles a téma szerintem: nem csak Írország hanem Skócia is, i.e. 10 - i.e. 430. , és nemcsak a történelem, hanem az (ír) irodalom is, a költésztetet is beleértve. Ezzel ellentétben {in contrast to this} pl. a klub második találkozójának a témája túl szûk {too narrow} volt (Julius Caesar második angliai betörése Kr. e.55-ben, amirôl jószerével semmit {almost nothing} sem tudunk!). Szerintem túl szeszélyes {erratic} a klub irányítása {the direction of the club}! Bárcsak én lennék a klub vezetôje!

Idôjárás: napos, meleg, kissé szeles

Nincsenek megjegyzések: