2008. május 6., kedd

2008 május 5. hétfô

Legutóbbi hírek: mától kezdve a kisebbségi kormányzás lesz a magyar parlamentben

Reggeli: “fruit’n’fibre (gyümölcs-és-rost) gabonapehely, pirítós, tej

Reggel / délelôtt:
08:30 átmentem gyalog a mamához, készítettem neki egy csésze teát, csevegtem vele egy órát. Cipeltem a hálóból a fürdôbe azt a kis kádlépcsôt, amit a mama hásznál azért, hogy beléphessen/bemászhasson könnyebben a fürdôkádba. Hazajöttem.
09:30 a mama telefonált, hogy “az új bejárónôm csenget, mit tegyek?”. Tanácsoltam, hogy ne csináljon semmit, ne nyissa ki az ajtót, gubbasszon csendsen és nyugodtan az ebédlôben!
09:35 elmentünk kocsival a takarító társaság irodájába, vittük magunkkal azt a kulcsot, amit a mama új bejárónôje adott nekünk. Persze szünnap van ma, így csak betoltuk az iroda postaládába a kulcsot. Hazajöttünk.
10:30 kávéztunk, aztán Lois leült a gép elé, megnézte az emaileket, én pedig elkezdtem tervezni, hogy mit fogok magammal vinni szombaton, amikor St Ives-ba utazunk. Néhány ruhát, könyvet, egyéb cuccot is kiválasztottam és mindent egy bôröndbe és egy táskába pakoltam.
12:30 ebédeltünk a kertben. Sokk és döbbenet: kissé meleg volt!

Ebéd: a szombati “Jamie Oliver tasty pasta bake” maradéka - alapvetôen fusilli/penne mozzarella sajtos feltéttel {with a mozzarella cheese topping}, fokhagymával, bazsalikommal és chilli-vel, vörösbor, utóételnek (a kertünkben termesztett szilvából készített) szilva-lekváros torta {plum jam tart} habbal.

Délután:
14:00 szorgoskodtunk a kertben a fekete ribiszke-bokrok és az egres-bokrok között, gyomláltunk és lomtalanítottunk mindenütt, bár a talaj kicsit nehéz és tocsogós {squelchy} volt a mostani esôtôl. Az is nehéz volt, hogy elfér mindkettônk a tüskés {thorny} bokrok között (heringek vagy szardíniák a dobozban, de azt hiszem, a szardíniák sokkal kényelmesebbek lettek volna, mint mi!)
15:30 leültünk a kerti asztalnál, uzsonnáztunk a szabadban: egy csésze tea és egy adag csokis piskóta – fincsi!
16:30 Sarah hazaért a Dave-vel való találkája után. Ma nálunk fogja tölteni az éjszakát.

Vacsora: tegnapi bárányhús maradéka krumplipurével és káposztával, vörösbor, utóételnek (a kertünkben termesztett egresbôl készített) egreses ropogós {gooseberry crumble} habbal – fincsi!

Este:
20:00 Lois leült a monitornál, a családfájával kapcsolatos kutatásokat végzett. Sarah tévézett a szobájában, én pedig elolvastam egy-két oldalt a magyar könyvembôl, a Pókháló Csillagképbôl. És így ért véget a nap.

Idôjárás: délelôtt esett az esô, kissé ködös volt a hegységen, délben kisütött a nap, délután napos, enyhe, majdnem meleg, estefelé felhôs (elnézést a túlzott részleteket!)

Nincsenek megjegyzések: