2008. május 30., péntek

2008 május 29. csütörtök

Reggeli: cornflakes gabonapehely, pirítós, tea

Reggel / délelôtt:
08:00 felhívtam a mamát, utánanéztem, hogy jól van-e. úgy látszik, hogy a mama bírja szusszal Lyn látogatása alatt. Mondtam, hogy délután 3 órakor felszedjük és elvisszük ôt és Lyn-t a Hailes Fruit Farm teázójába uzsonnázni.
09:30 az építészek érkeztek: ma harman vannak: James, Dan és a környék barátságos ácsa, akinek a nevét sajnos elfelejtettem. Azt mondták, remélik, hogy tudják holnap egy tetôvel fedni a mosókonyhát.
10:00 elmentünk kocsival Jill-hoz, mert ma délelôtt az U3A által szervezett ôsbrit történelem rajongók klubjának a legközelebbi találkozója lesz. A jelenlevôk: Evelyn, Sheila, Jill, Lois és Colin. Az ôsír és az ôsskót történelemrôl beszélgettünk, az illetô idôszak i.e. 43-410, azaz akkor, amikor a rómaiak megszállták Britanniát. Nagyon érdekes volt. Evelyn skót származású, és a partnere ír, így jól megérti az úgynevezett “kelta szellemiséget”.
12:00 hazaértünk és ebédeltünk.

Ebéd: tonhalos szendvics salátával és paradicsommal, vörösbor

Délután:
14:00 felmentem az emeletre, lefeküdtem, szunyókáltam. Lois pedig leült a gép elé, a családfájával kapcsolatos kutatásokat végzett.
15:00 elmentünk kocsival a Hailes Farmba, odafelé menet felszedtük Lyn-t és a mamát. Leültünk a teázóban, uzsonnáztunk, aztán Lois és én hazavittük a két “vendégemet”.
17:00 elbúcsúztunk Lyn-tôl, és hazajöttünk
17:30 Lois felment az emeletre és lefeküdt, mert kicsit rosszul volt. (Lehet hogy olyan reakció lehet, ami a mostani tetanusz injekció következtében alakul ki).
18:00 szorgoskodtam a konyhában, készítettem a vacsorát
18:30 Sarah hazaért melóból és kettesben vacsoráztunk.

Vacsora: lazac burgonyával és borsóval, vörösbor.

Este:
19:00 Sarah zuhanyozott, aztán elment kocsival a templomba
20:00 Lois még ágyban volt, most enyhe láza volt. Letelepedtem a nappaliban, tévéztem.

Idôjárás: részben napos, fülledt {muggy}

Nincsenek megjegyzések: