2008. május 29., csütörtök

2008 május 28. szerda

Legutóbbi hírek: megegyeztek a BKV és a szakszervetek Budapesten. Nem lesz sztrájk – hurrá!

Reggeli: zabkása, alma, pirítós, tej

Reggel / délelôtt:
09:00 Lois elment gyalog a környéki fodrászhoz, én pedig átmentem gyalog a mamához, teát készítettem, vele csevegtem egy órát. Fôleg azt akartam megtudni, hogy tegnap éjjel mit mondott az orvos a mamának, és azt is, hogy fárasztotta-e a mamát Lyn társasága. Az megnyugtató volt, hogy látszólag Lyn tegnap éjjel csak kilencig maradott, aztán távozott a panzióba, így nem túl fáradt volt a mama lefekvés elôtt. Azt is jó volt hallani, hogy az orvos szerint a mama szédülési rohamait csak egy kisebb fülfertôzés {ear-infection} okozza. Hazajöttem, láttam Lois nagyon klassz, dögös új frizuráját – sokkal rövidebb! Nagyon-nagyon jól áll neki.
10:30 elmentünk kocsival a mamához. Odafelé menet a panzióba betértünk, felszedtük Lyn-t. Megérkeztünk a mamához. Teát készítettem és csevegtünk. Böngésztük Lyn fotóalbumját. Érdekes volt, mert Lyn családja Indiában lakott közvetlenül a II. világháború után. Lyn 1947-ben született. 1950 táján a család visszatért hajóval Angliába a szuezi csatornán és a Földközi tengeren keresztül, és vannak fekete-fehér fotói pl az egyiptomi piramisokról, a pompeii romjairól stb: érdekesség, hogy jószerével senki turista nem volt azokban az idôkben. Alig létezett akkor a “turizmus” fogalma.
11:30 Lois és én távoztunk, Loisnak a fogorvoshoz kellett menni. Én pedig hazajöttem, szorgoskodtam a konyhában – sürgés-forgás, kajakészítés meg ilyesmi: de kevés eredmény!
12:15 Lois hazaért, és ebédeltünk. Evés közben megpróbáltunk franciaul beszélni, mert ma délután az U3A (harmadik kor egyeteme) által szervezett francia társalgási klub találkozója lesz.

Ebéd: disznóhúsos szendvics uborkával, paradicsommal, gyümölcslé

Délután:
13:00 Kathy, a húgom telefonált Amerikától, mert aggódik amiatt, hogy a mamának túl fárasztó Lyn társasága. Az én szempontomból azonban úgy látszik, hogy bírja szusszal eddig a mama {so far she seems to be able to take it}.
14:00 elmentünk kocsival Dianá-hoz a “franciaórára”. A jelenlevôk: Angie, I. Shirley, II Shirley, Angie, Diana, Lois, Colin. Megpróbáltunk franciaul beszélni a franciaországi utazásainkról, élményeinkrôl stb, aztán teáztunk. A legközelebbi téma (2 hét múlva) a bevásárlás jövôje: a Tesco kontra a sarki szatócs stb. Éppenséggel nem a Tesco, hanem a francia megfelelôje. Ó öröm, öröm!
16:30 távoztunk Dianá-tól, hazafelé jövet beugrottunk a Sainsburys-be, hajlakkot {hair-spray} vettünk Sarah-nak.
17:45 átmentünk kocsival a mamához, felszedtük a mamát és Lynt, továbbmentünk a Kings Arms kocsmába vacsorázni.

Vacsora: (a következô csak az, amit én kértem: mégiscsak én vagyok a legfontosabb, nem?) menta- és borsóleves, disznókolbász krumplipürével és zöldséggel, sör, utóételnek melaszos(?) puding {treacle pudding} habbal, ír kávé – fincsi!

Este:
20:30 hazajöttünk, idefelé jövet letettük a mamát és Lynt.
21:00 letelepedtünk a nappaliban, tévéztünk.

Idôjárás: (cudar!) egész nap szakadott az esô

Nincsenek megjegyzések: