2008. május 24., szombat

2008 május 23. péntek

Reggeli: zabkása almával, tej

Reggel / délelôtt:
07:00 megreggeliztem, teát készítettem Lois-nak; felvittem a hálószobába a bögrét és tettem az ágy mellé. Azután Sarah ebédjét készítettem (sajtos szendvicset uborkával és paradicsommal, egy tábla Kit-Kat csokit, almát), az uzsonnatáskájába csomagoltam.
08:00 Sarah indult melóba
08:00 elmentem kocsival a fogorvoshoz, a rendelô már zsúfolt volt. Harminc percet kellett várni, aztán a fogorvos új ragasztócementet tett a koronyámra, és 15 fontot fizettem. Azt mondta, hogy egy órára semmit nem enni kell, meghozzá holnapig is óvatos lenni.
09:00 Hazajöttem, az építészek már érkeztek. Harman voltak: James és Kevin, a két fônök, és Dan, a fiatal gyakornok.
10:00 A mama telefonált, hogy Sarah tartalék matraca túl kényelmetlen volt tegnap éjjel, így azt akarja, hogy visszategyem a régit. Jeleztem, hogy a bejárónôje jön hozzá ma délelôtt, de ha ô nem tudja visszatenni a régi matracot, mindenesetre én átjövök hozzá délután négy óra körül, és akkor teszem.
10:30 Lois szorgoskodott a veteményes kertben, még törpe-babot ültett, mert az eredeti (a május elsejei) sajnos nem sikerült. Én pedig elmentem gyalog a faluba, pénzt kivettem a bank automatából a mama kedvéért, aztán beugrottam az ingatlanügynökhöz, szedtem Sarah-nak a helyi napilap legutóbbi ingatlan-mellékletét {property supplement}. Hazajöttem, láttam egy óriási kamiont megállni a házunk elôtt, cementet hozott az építészeknek. Cement a kertben, cement a számban.

Ebéd: paté szendvics és antipasti, paradicsommal, salátával és majonézzel {mayonnaise}, gyümölcslé

Délután:
14:00 Lois elment sétálni egyet a hegyeken Patriciá-val, a barátnônkkel együtt.
14:30 távoztak az építészek a három napos szünnapra. Átadtam nekünk a második csekket (részletekben fizetünk a munkáért).
16:00 átmentem a mamához, átadtam a készpénzt, amit ma délelôtt kivettem a bankból. Teát készítettem, és csevegtem vele egy órát. Felkaptam egy haldokló darázst a konyhaablakpárkányról és kidobtam a kertbe. Felfedeztem, hogy a mama bejárónôjének sikerült matracot váltani a mama hálószobában, ergo nekem ott nem kell semmit csinálni vele! Hazajöttem.
18:15 Sarah hazaért melóból és vacsoráztunk harmasban.

Vacsora: chillis garnélarák rizssel, gombával és spárgával, vörösbor

Este:
20:00 Én leültem a gép elé, emailt írtam a Franciaországban élô barátnômnek, Annie-nak. Sarah és Lois szorgoskodott a konyhában, kenyeret sütöttek. Késôbb Sarah elvitte a kenyeret a lakásába, mert holnap a fiatal pár újra megnézi a lakást, és úgy látszik, van egy általános hiedelem {a general belief}, hogy a friss kenyér szaga akkor nagyon segít, ha az ember próbálja házat vagy lakást eladni, nem tudom, hogy igaz-e!

Idôjárás: többnyire napos, enyhe

Nincsenek megjegyzések: