2008. május 31., szombat

2008 május 30. péntek

Reggeli: müzli, pirítós, tej

Reggel / délelôtt:
08:00 átmentem gyalog a mamához, kitettem a kukát a kukásoknak, mert ma a gyûjtési nap. Teát készítettem, csevegtem vele egy órát. Hazajöttem
09:00 Lois ágyban maradt, állig betakarózott, takaróba bugyolálta magát, mert még rosszul volt: sôt nem akart köntösben vagy félmeztelenül mászkálni vagy járni-kelni a földszinten, nehogy meglássák az építészek! Három napja kapta a tetanusz-injekciót, a jelenlegi tünetei: lokális allergiás reakció (gyulladás a felkar bôrfelületén, és nagyon vörös a bôre a felkar területén), hányinger, láz.
09:15 James érkezett, szorgoskodni kezdett az “építési területen”. Teát készítettem neki.
10:00 Levelet kaptam Jill-tól, a Cambridge-ben élô húgomtól, egy meghívót, mert az idén a 50. születésnapját fogja ünnepelni: a buli július 19.-én lesz. Lehetséges, hogy akkor Josie-kát gondozzuk Alison új babája miatt, és nem tudunk jönni. De ha eljövünk, jó lenne, ha sikerülne rávennünk a mamát is arra, hogy jöjjön velünk. Mostanság alig lép ki a házból is.
12:00 szorgoskodtam a konyhában, készítettem a kis “lakomámat”. Lois még koplált {was fasting} a biztonság kedvéért.

Ebéd: fôtt tojás pirítóssal, tea

Délután:
14:00 az ács érkezett, James segítségével kezdte befedni gerendákkal {with rafters} a mini-épületet, de kifutottak az idôbôl: csak jövô héten fejezik be a tetôt.
16:00 távoztak, és Lois kilépett az odújából {from her lair}.
18:00 szorgoskodtam a konyhában, készítettem a vacsit
18:30 Sarah hazaért melóból, és vacsiztunk kettesben.

Vacsora: rántott halszeletek krumplival és szárazbab f‏ôzelékkel, gyümölcslé

Este:
20:00 kicsit tévéztünk, aztán korán lefeküdtünk

Idôjárás: részben napos, enyhe

Nincsenek megjegyzések: