2008. május 26., hétfő

2008 május 25. vasárnap

Reggeli: müzli, pirítós, tej

Reggel / délelôtt:
09:00 átmentem a mamához, teát készítettem, csevegtem vele egy órát. Hazajöttem.
10:30 Lois megírta az ebéd fôzésére vonatkozó utasításokat, aztán elment kocsival a templomba. Én pedig a kétségeim ellenére még egyszer próbáltam kicsit tanulni az ír ôstörténelemrôl azért, hogy készüljek az U3A (harmadik kor egyeteme) által szervezett ôsbrit történelem rajongók klubjának a legközelebbi találkozójára.
11:30 Sarah felkelt, és lejött a lépcsôn. Ma ágyban maradt, késôn kelt, mert éjfél után feküdt le a tegnap esti Eurovíziós Dalfesztivál miatt.
13:00 Lois hazaért és ebédeltünk

Ebéd: sült disznóhús almamártással, sült burgonyával és káposztával, vörösbor, utóételnek málnás zselé habbal

Délután:
14:00 Sarah leült a monitornál, megnézte az emaileket. Mi pedig elolvastunk egy-két fejezetet az ôsír / ôsskót történelmi könyveinkbôl.
16:00 a mama felhívott: mondta, hogy valami baj van a telefonnal. Azt mondtam, hogy bejelentem a problémát a telefontársaságnak, és rábeszéltem a mamát arra, hogy közben a mobilját használja. A BT mondta, hogy csak kedden tudja megoldani a problemát a három napos hétvége miatt.
18:00 Sarah és Lois elment kocsival a templomba.
19:00 szorgoskodtam a konyhában, a Sarah keddi ebédjét is készítettem -persze, ahogy írtam felül, holnap (hétfô) szünnap lesz – a tavaszi bankszünnap.
20:00 Sarah és Lois hazaértek a templomból, és vacsoráztunk harmasban a tévé elôtt.

Vacsora: tojásos szendvics zsázsával és paradicsommal, tea

Este:
20:00 Sarah leült a gép elé, megnézte az emaileket, Lois és én letelepedtünk a nappaliban, elolvastunk egy-két fejezetet a történelmi könyveinkbôl. Én az ôsír irodalmat és az ôsír történelmi krónikákat is tanulmányoztam. Úgy látszik, hogy az írek a saját krónikái szerint többször meghódította Britanniát az i.e. elsô négy század alatt: meglepô, hogy ezt a rómaiak látszólag sohasem vették észre! Lehetséges-e, hogy kétes értékûek ezek a források???

Idôjárás: (cudar!) felhôs, esôs, szeles

Nincsenek megjegyzések: