2007. november 28., szerda

2007 november 27. kedd

Reggeli: zabkása, alma, egy pohát tej, vitamintabletták

Reggel / délelôtt:
10:00 elmentem gyalogosan a faluba, betértem a pékség/elélmiszerboltba, egy korpás kenyeret vettem, hazajöttem
10:45 elmentünk kocsival Oxford felé, az Alival és a Josie-val együtt.
11:45 megérkeztünk Sharonhoz. Sharon Lois unokahúga[1], és 5 hónappal ezelôtt egy kislányt szült, Lily-Rose-et. Sharonnak már 2 idôsebb gyereke van, Molly és Billy, egy elôzô kapcsolatból. A Josie, aki 14 hónapos, nagyon szívesen játszott a másodfokú unokatestvérével. Beszélgettünk kicsit a Sharonnal.
12:30 hatan ebédeltünk Sharon konyhájában

Ebéd: sonkás és sajtos zsemle salátával, tea; utóételnek csokoládés-narancstorta mandulával (a tortát mi hoztuk magunkkal otthonról)

Délután:
14:00 a Sharon elment kocsival az oxfordi BMW gyárba, felvettem Jenny-t (Jenny Sharon anyja és a Lois sógornôje[2], aki özvegy[3] lett 5 évvel ezelôtt)
15:00 elindult haza kocsival, circa 16:15 hazaérkeztünk.

Vacsi: csirke burgonyával és vízitormával[4], utóételnek mangó habbal; vörösbor, almabor

Este:
01:00 egy kis alvászavar[5]!: hajnali egy órakor Josie elkezdett szipogni[6] és sírni/bôgni a szomszéd szobában, és felébredtünk. Igyekeztünk újra elaludni, de nyugtalanak[7] voltunk, feszengeni[8] kezdtünk, így elolvastunk egy fél fejezetet a könyvünkbôl

Idôjárás: hüvös, felhôs, hazafelé jövet kissé ködös a hegységen

[1] (her) niece
[2] (her) sister-in-law
[3] a widow
[4] water-cress
[5] sleep-disturbance
[6] sniffle, whimper
[7] restless
[8] fidget

Nincsenek megjegyzések: