2007. november 23., péntek

2007 november 22. csütörtök

Reggeli: zabkása, körte, egy pohár tej, vitamintabletták

Reggel / délelôtt:
09:00 Lomtalanítottam kicsit a házat, mert ma Kathy “hurcolkodik/költözik[1]” hozzánk a mamától két napra. Az új függönyt is, amelyeket vásároltunk ezen a héten Gloucesterben, felakasztottuk abban a hálószobában, ahol a Kathy aludni fog (és az Alison is vasárnaptól, miután távozott Amerikába a Kathy).
11:30 Vittem kocsival a Lois-t és a francia barátnônket, Andrée-t a kórházba, mert Andrée-nek különleges[2] szemvizsgálatra[3] van szüksége. Letettem mindkettôt a kórház elôtt, hazajöttem, zuhanyoztam, ebédeltem.

Ebéd: sajtos szendvics uborkával és paradicsommal, tea

Délután:
12:30 felmentem a hálószobába, lefeküdtem, szundikáltam/szundítottam/szunyókáltam tíz percig. Csengett a telefon: a Lois mondta, készen vagyunk[4], a kórház elôtt állunk, gyere értünk[5].
12:45 felvettem a Lois-t és Andrée-t a kórház elôtt. Letettem Andrée-t a toronyháza/panellháza[6] elôtt, ketten hazajöttünk Lois-szal.
14:00 a Kathy telefonált: készen vagyok, összekaptam magam, bepakoltam/becsomagoltam, kérlek gyere értem. Átmentem kocsival a mamához, felvettem a Kathyt a nagy bôröndjével, visszajöttünk hozzánk.
15:00 Kathynak számítógépen dolgozni kellett, így csücsült[7] egy pár órát a monitor elôtt az ebédlôben, mi pedig leültünk a kanapéra a nappaliban, összebújtunk[8], megnéztünk egy régi angol 1940-es évekbeli fekete-fehér filmet a tévében: David Niven, az egykori[9] bálvány[10] volt a fôszereplô.

Vacsora: tonhal kifôtt tésztával[11], vegyes zöldséggel, vörös bor; utóételnek “fruit crumble” (gyümölcsös ropogós???)

Este:
19:00 elmentünk harman a buszállomásra kocsival, felvettük a Steve-et, az öcsemet, aki Oxfordból utazott, két napra marad a mamánál. Vittük kocsival a közeli Royal Oak kocsmába, négyen ittünk egy pohár sört, beszélgettünk egy órát
21:00 letettük a Steve-et a mama háza elôtt, hazajöttünk harman

Idôjárás: többnyire száraz, részben napos

[1] is moving (house)
[2] special
[3] eye-test
[4] we’re ready
[5] come and pick us up
[6] her apartment block, block of flats
[7] perched
[8] huddled together
[9] one-time
[10] idol
[11] with pasta

Nincsenek megjegyzések: