2007. november 26., hétfő

2007 november 25. vasárnap

Reggeli: “weetabix”, körte, egy pohár tej, vitamintabletták

Reggel / délelôtt:
09:00 átmentem gyalogosan a mamához, rendeztem az orvosságát a jövô hétre, készítettem neki egy csésze teát, kivittem a szemetet, beszélgetttem vele egy órát, hazajöttem
10:00 lomtalanítottam, kiporszívoztam a házat, mert az Alison és a Josie fog érkezni fél 12 óra felé, megpróbáltam a házat gyerekbiztossá[1] tenni mindenütt.
10:15 A Lois leírt az utasításokat[2], amelyeket követnem kell amikor fôzöm az ebédet, aztán templomba ment
10:45 bekapcsoltam a sütôt 6-os fokozatra (azaz 200C-ra)
11:00 tettem/helyeztem a bárányhúst a forró sütôbe, kezdtem a burgonyát forrálni
11:20 a burgonyát is betettem a sütôbe
11:30 Az Alison és a Josie megérkezett, segítettem az Alisonnek az autóját lerakni[3], készítettem neki egy csésze teát.
12:00 a pasztinákot[4] a bárányhús körül helyeztem
13:00 a Lois hazajött és folytatta a fôzést.
13:15 a Sara érkezett kocsival (Gareth vitte ide kocsival, de maga nem jött be, mert sajnos ma délután menni dolgozni kellett)
13:30 ötön ebédeltünk (Colin, Lois, Sarah, Alison, Josie): – lásd a fotót felül.

Ebéd: bárányhús, sült burgonyával, pasztinákkal, brokkolival; utóételnek “blackcurrant and apple crumble” (fekete ribiszkés és alma ropogós) tejsodóval[5].

Délután:
15:30 az Alison hazavitte kocsival a Sarah-t, és hazafelé jövet betért Lois-szal a Boots gyógyszertárba/patikába valami orvosságot venni a Josie-nak; én pedig maradtam itthon, sok volt a mosogatnivaló!; éppen lefeküdni, cseppet[6] pihenni készültem, amikor visszatértek az Alison és a Lois, így abbahagytam ezt a tervemet! Tanulság?[7] Legközelebb elôször lefeküdni, aztán mosogatni fogok!
17:00 leültünk együtt a nappaliban, játszottunk a Josieval. Josie élénk[8] színes játékai most már mindenütt volt a padlón: a nappaliban, az ebédlôben, az elôszobában: nagyon jó hangulat/légkör uralkodott a házban. Általában a mama szokott minden vasárnap hozzánk jönni ebédelni, de az szerencsés volt, hogy ma nem jött a fáradtsága miatt, mivel[9] nem akartuk, hogy minden öt percben Josie játékaiba botoljon[10] és elessen (a mama teljesen [11]elcsigázott/kimerült a Kathy látogatása után, így maradt otthon)

Vacsora: sonkás szendvics vízitormával[12], tea

Este:
18:00 az Alison megfürdette a Josie-t, és lefektette a Sarah volt szobájába
19:00 tévéztünk, régi karácsonyi slágerekre (videókra) tekintettünk a The Hits kábelcsatornán, aztán kilence a “Cranford” címû jelmezes sorozat második epizódját megnéztük

Idôjárás: enyhe, részben napos

[1] child-proof
[2] instructions
[3] to unload
[4] the parsnip(s)
[5] with custard
[6] a bit
[7] the moral?
[8] bright
[9] since
[10] stumble (into)
[11] exhausted
[12] water-cress

Nincsenek megjegyzések: