2007. november 15., csütörtök

2007 november 14. szerda

Reggel:
06:30 kivittem a szemetet, és toltam a kukát[1] és a kerti hulladékot is a ház elé, mert ma reggel jön a szemétkocsi

Reggeli: zabkása, egy pohár tej, vitamintabletták

Délelôtt:
09:30 kerteszkedtem egy kicsit, kigyomláltam az idei babföldet, és alaposan felástam. Idôközben a Lois elkezdte készíteni az idei karácsonyi süteményt.
10:30 Firewire kártyát felszerelni[2] kell a számítógépembe, de bizonytalan[3] vagyok, hogy mi lenne a legjobb módszer, így kicsit kotorásztam[4]/böngésztem[5] az interneten, találtam utasításokat[6].

Ebéd: zöldségleves, szarvas[7] és konyak[8] pâté zsemlével[9]

Délután:
14:00 felmentem a hálószobába, szundítottam/szundikáltam/szunyókáltam egy kicsit, hallgattam a kedvenc rádióállomásomat, a Classic FM-et
15:00 átmentem gyalogosan a mamához, beszélgettem vele egy órát, tolta a kukát a ház elé, mert holnap jön az ô utcába a szemétkocsi, készítettem neki egy csésze teát, áttekintettem az emaileit. Hazamentem gyalogosan.
16:00 létrehoztam[10] az elsô blogomat az interneten és elkezdtem írni az elsô napló-bejegyzésemet[11]: nem röhögni[12]!

Vacsora: sajtos krumplis omlett, spenóttal és kenyérrel, vörös bor, utóételnek minta[13] karácsonyi puding (ízelítônek a késôbb gyönyörökhöz![14]), kávé.

Este:
20:00 tévéztünk, megnéztük az Autumnwatch címû mûsort.
21:00 a “How to look good naked” címû mûsor videófelvételét megnéztük. Egy fiatal férfi, Gok Wan néven[15], egy hires st‎ílus guru, meggyôzött[16] egy 33 éves brightoni baletttanárnôt, Sonya Pettigrew-t, hogy szép teste van.
Sonya a mûsor elején utálta a saját testét, szégyellte[17] a saját testét, különösen a nagy mellét. Azt hitte, hogy kövér, így mindig nagyon bô[18], fekete ruhát viselt, és nem engedte meg a férjének, hogy aludjon vele, vagy meglássa ôt, ha meztelen[19]. A szôke[20] haja mindig rendetlen[21] volt / soha nem volt rendezett[22]. Erôsen megbánta[23], hogy a test alakja és a nagy melle miatt sohasem lehetett baletttáncosnô, ami az álma[24] volt a tizenes éveiben.
Gok Wan (furcsa név, furcsa pasi![25]) meggyôzte Sonyát, hogy igazán szép a teste. Rábeszélte[26], hogy szûkebb/feszesebb[27] felsôket[28] viseljen, a hajstílusát változtassa[29], frufrut[30] hordjon. (szóval[31] boldog befejezés![32])


Idôjárás: hüvös, részben napos, száraz








[1] the dustbin
[2] to install
[3] uncertain
[4] rummaged around
[5] browsed around
[6] instructions
[7] venison
[8] cognac
[9] with roll
[10] brought into existence
[11] diary-entry
[12] don’t laugh!
[13] specimen
[14] as a taster for joys to come later!
[15] By name
[16] convinced
[17] she was ashamed of
[18] loose-fitting, baggy
[19] naked
[20] blonde
[21] messy
[22] was never tidy
[23] she regretted
[24] her dream
[25] crazy name, crazy guy!
[26] He persuaded her
[27] tighter
[28] tops
[29] to change
[30] a fringe
[31] in a word
[32] Happy Ending!

Nincsenek megjegyzések: