2007. november 24., szombat

2007 november 23. péntek

Reggeli: zabkása, alma, egy pohár tej, vitamintabletták

Reggel / délelôtt:
09:00 elmentem gyalogosan a faluba, levelet bedobtam, beugrottam a pékség/élelmiszerboltba, korpás kenyeret vettem, hazajöttem
10:30 elmentünk harman a Kathyval a városba, körülnéztünk a boltokban
12:00 ebédeltünk egy spanyol étteremben, tudniillik[1] egy tapas-bárban

Ebéd: jellegzetes spanyol ételt: krumpli alapú fogás[2], kolbász alapú fogás, hal alapú fogás, spanyol sör.

Délután:
13:30 visszajöttünk kocsival, letettük a Kathyt a mamánál, ketten hazajöttünk
14:00 felmentünk a hálószobába, lefeküdtünk, elkezdtünk olvasni egy fejezetet a könyvünkbôl, de három váratlan telefonhívás megzavarta[3] a koncentrációmat (nagyon visszás[4] volt a helyzet: fel kellett tennem a kagylót!) és végül abbahagytam[5]a leckét. Lois pedig nálam határozottabb[6] lett, és folytatta, végig olvasta a fejezetet.
15:00 átmentünk a mamához, hoztunk magunkkal egy születésnapi süteményt (mert Kathy 60 éves lesz jövô héten, miután visszutazott Amerikába). Négyen uzsonnáztunk teával és a süteménnyel is. Hazajöttünk harman a Kathyval gyalogosan.
18:30 a Sarah érkezett közvetlen[7] az irodából, és átöltözött[8] az emeleten[9] (Gareth nem jött: Birminghamban van, ott elkezdett tanfolyamat)
19:00 elmentünk kocsival a Kings Arms kocsmába, odafelé menet[10] felvettük a mamát és a Steve-et.

Vacsora: elôételnek “angol mezze” (én addig soha nem hallottam errôl!), azaz gomolya[11], uborka, menta[12], csirke pâte, olajbogyó[13], garnélarák[14] (Lois, Kathy, Sarah, Steve), vöröshagymaleves (Colin); fôételnek kolbász krumplipürével, borsóval (a Steve), marlin sült burgonyával, borsóval és salátával (a Sarah), halpogácsa[15] borsóval és salátával (a Kathy), csirke gomba mártással, burgonyával, vegyes zöldséggel (a Lois), sült kacsa cseresznyével és szederrel[16], burgonyával, vegyes zöldséggel (Colin); italnak siller/rosé bor, gyümölcslé

Este:
21:00 a Lois hazajött gyalogosan a Sarah-val együtt. Én pedig kocsival jöttem haza, idefelé jövet letettük a mamát és a Steve-et a mamánál. A Sarah aztán hazament kocsival.
21:30 harman egy pohár vörösbort ittunk itthon a Kathyval a nappaliban, kicsit beszélgettünk,
22:00 lefeküdtünk

Idôjárás: többnyire napos, hideg

[1] to be more precise
[2] dish
[3] disturbed
[4] awkward
[5] I abandoned it
[6] determined
[7] directly
[8] changed (clothes)
[9] upstairs
[10] on the way there
[11] cottage-cheese
[12] mint
[13] olive(s)
[14] prawn(s)
[15] fishcake
[16] roast duck with cherries and blackberries

Nincsenek megjegyzések: