2008. augusztus 10., vasárnap

2008. augusztus 9. szombat



Nicole és a Sarah

Reggeli: müzli, pirítós, tej

Reggel / délelôtt:
08:00 elmentünk kocsival a Sainsburys-be a szokásos heti bevásárlást végezni magunknak és a mamának. Beraktuk a saját heti kajánkat a kamrába, hütôszekrénybe stb, aztán én átmentem gyalog a mamához, átadta neki az ô kajáját. Lois itthon maradt, hogy reggelit készítsen a Sarah-nak és a barátnôjének, Nicole-nak, aztán ô is átjött a mamához. Vizsgáltuk a szilvát a mama kertjében, azt hisszük, hogy egy pár nap múlva kész lesz arra, hogy szedjük és elkezdjünk belôle szilvabort készíteni. Leültem a mama gép elé és neki rendeltem a neten keresztül két doboz pitpypong{dandelion}-gyökér kávét. A mama kérésére átrendeztem a polcokat a könyvszekrényében; (a polcok tetszés szerinti magasságba emelhetôek, így sok esély van arra, hogy különféle módokon átrendezzük: ihaj csuhaj!) Kifáradtan ám boldogan hazajöttünk!
11:00 a Sarah és Nicole elment kocsival a városba. Úgy döntöttek, hogy estefelé elmennek Bristolba a ballon fesztiválra, a rossz idôjárás dacára, de mégiscsak {after all} nem mennek Bishops Cleeve faluba, ahol délután jótékonysági focimeccs lesz a falusi csapat és a Channel Four Hollyoaks címû szappanopera sztárjaiból (a “Hollyoaks Hunks”-ból – avagy a Hollyoaks dögös pasijaiból) álló csapat között.
12:30 kettesben ebédeltünk

Ebéd: lepény és sajt humusszal, salátával és paradicsommal, gyümölcslé

Délután:
14:00 felmentem az emeletre, szunyókáltam, aztán felkeltem, teát készítettem. Lois leült a gép elé, megnézte az emaileket.
16:00 a Sarah és Nicole hazaért a városból. Mondták, hogy benéztek a Pets At Home állatkereskedési áruházba {pet superstore}. Nicole trópusi halak nagy rajongója, és a Sarah is nagyon szeretne akváriumot vásárolni. Idefelé jövet beugrottak a Sarah lakásába, és Nicole elmondta a véleményét arról, hogy hová helyezze el az akváriumot a nappaliban!
16:30 elmentek kocsival Bristolba, Nicole Tom-Tom GPS-ével {satnav} navigálni fognak. Az idô viharos lett.
17:00 az Alison telefonált, hogy a Rosalindot megkereszteltetése {christening}valszeg nem október 12-én lesz, mert ez a nap a Rosalind unokafia, Harry szülinapja is. Lehet, hogy szeptember 28-a lesz, amely nekünk nem lenne jó, mert az elôzô napon jövünk vissza Franciaországból!
17:30 kinéztünk az ablakon, és láttuk, hogy egyre rosszabb lesz az idô: zuhogott az esô, és gondolkodtunk, hogy vajon útközben visszafordul-e a Sarah és Nicole, mert túl borzasztó lesz az idô????
18:30 hazaértek, azt mondták, hogy egy órás út után megérkeztek a ballon fesztivál színhelyére, de felfedezték, hogy a szervezôk épp lefújják az esti eseményeket a viharos idô miatt. Ó jaj! Hoztak magukkal két elvihetô pizzát, tehát ezeket zabálták/bekebelezték, majd moziba rohantak a legutóbbi “múmia” filmet megnézni. Bizonyos fokig frusztráló nap volt számáruk, de mindazonáltal élvezetes, elsôsorban tele volt “szuperjó nőies csacsogással”!

Vacsora: (kettesben) csirke mézes-mustáros mártással, nokedlivel és broccolival

Este:
20:00 Lois leült a gép elé, az emailezéssel utolérte magát, én pedig letelepedtem a nappaliban, tévéztem.

Idôjárás: reggel enyhe, késôbb felhôs, esôs, szeles, viharos


Nincsenek megjegyzések: