2008. augusztus 9., szombat

2008. augusztus 8. péntek

Reggeli: müzli, kenyért, tej

Reggel / délelôtt:
09:00 átmentem gyalog a mamához, odafelé menet beugrottam a patikába/gyógyszertárba, vettem egy doboz tablettát a mamának, aztán kivettem 20 fontot a bank automatából a mama kedvéért. Érkeztem a mamához, készítettem neki egy csésze teát, az általam rendelt scart-kábel segítségével felszereltem a mama harmadik digitális vevô készülékét. Most már tudja a digitális csatornákat nézni a vendégszobában is, ha felébred az éjszaka közepén, és nem tud aludni.
10:30 lomtalanítottunk, leporoltuk és kiporszivoztuk a házat, mert ma este Sarah barátnôje, az Észak-Angliában élô Nicole érkezik két éjszakára. Tervezik, hogy a bristol-i ballon fesztivált megnézik, de milyen lesz az idô? Megskubiztam a neten a meteorológiát, semmi jót nem várhatunk sajnos, csak esôt és erôs széleket!

Ebéd: sajtos szendvics sózott marhahússal salátával és paradicsommal, vörösbor, alma

Délután:
13:30 felmentem az emeletre, lefeküdtem, szunyókáltam. Lois pedig leült a gép elé, ellenôrizte az emaileket.
14:30 felébredtem, kimentem a kertre, lenyírtam az egyik ház mögötti sövényt
15:30 sütött a nap, így uzsonnáztunk a kertben. Sms-t kaptam a budapesti levelezôtársamtól, Tündétôl, de sajnos a válaszom még egyszer nem sikerült. Mi a baja a mobilomnak?!!!
18:30 Sarah hazaért melóból, és vacsoráztunk.

Vacsora: rántott tonhal és makréla gombával, és hagymával, paradicsommal, sajttal, és dióval rakott {layered} padlízsán {aubergine}, vörösbor, utóételnek mangós zselé. Fincsi!

Este:
19:00 kiugrottunk harmasban egy sörre a közeli Royal Oak kocsmába, a kertben ültünk: nagyon kellemes volt ott a hangulat, ahogy mindig.
22:00 Nicole megérkezett

Idôjárás: többnyire felhôs és fülledt, délután napos

Nincsenek megjegyzések: