2008. augusztus 19., kedd

2008. augusztus 18. hétfô

Fotó: a fehér alapazófesték öröme! Ne felejtsd el észrevenni, hogyan tükrözôdik rajta a vaku – a szépség megtestesitôje!!!

Reggeli: müzli, kenyér, tej

Reggel / délelôtt:
09:00 átmentem gyalog a mamához, teát készítettem, egy email-t kinyomtattam a mama kedvéért, elrendeztem egy kis dobozba (tablettatartóba) a mama tablettáit a jövô hétre. Hazajöttem. Az emailt a mama barátnôje, Lin küldte, aki jelen pillanatban Brazilban lakik néhány hétre.
10:00 bekapcsoltam a számítógépemet és a Sarah gépét is, mert ma délelôtt Mark, a környék barátságos IT-szakembere jön hozzánk a kis helyi hálózatunkat állítani a két gép között.
11:00 Mark nem jött meg a várt idôben: vártam, vártam, fel és alá jártam, de sejtettem, hogy bizonyára az elôzô idôpontban valami nehéz probléma akadt. Tehát inkább készítettem tehát a festékeket, ecseteket stb, mert akartam ma délután a konyhában szorgoskodni, az új vakolatot {plaster} fehér alapozóval / alapozófestékkel{with primer} mázolni {to paint}.

Ebéd: paradicsom- és bableves, sonkás szendvics uborkával és a kertünk termesztett salátával, tea

Délután:
13:00 Mark végre érkezett: mondta, hogy ma délelôtt egy nehéz virus-problémával kellett küzdeni. Sikerült állítani a helyi hálózatunkat. Hurrá! De lassan lassan mûködik a Sarah gépe. Miért? Úgy látszik, hogy extra-memória kell. Ó jaj!
14:00 Lois elment kocsival a maradék szilvát szétosztani a templom némelyik tagjainak, én pedig munkához láttam a konyhában, festettem alapozóval az új mennyezeti lámpák körül, az új konyhaablak körül, és az új kamraajtó körül.
17:00 Lois hazaért és teáztunk.
18:30 a Sarah hazaért melóból és harmasban vacsiztunk.

Vacsora: bárányhús maradék a kertünkben termesztett krumplival és a kertünkben termesztett zöldbabbal, gyümölcslé, utóételnek eper habbal: fincsi!

Este:
19:45 a Sarah elment kocsival a salsa órába. Lois leült a gép elé és az emaileket megnézte. Én pedig letelepedtem a nappaliban, áttekintettem a londoni érdekességeirôl szóló jegyzeteimet, szunyókáltam…zzzzzz!

Idôjárás: többnyire esôs, idôrôl idôre esett az esô

Nincsenek megjegyzések: