2008. augusztus 15., péntek

2008. augusztus 14. csütörtök

a szegény autónk (boldogabb idôkben!!!)

Reggeli: müzli, kenyér, tej

Reggel / délelôtt:
08:00 rádöbbentem/ráeszméltem, hogy Tünde látogatása csak 11 nap van hátra. Leültem a gép elé, kotorásztam a neten, kiveséztem London érdekességeit, különbözô belépôjegyeket {entry tickets} elôre rendeltem: a vajon-mit-akar-megnézni lisztámon a következôk vannak: a Buckingham palóta, a londoni Tower, a London Eye, a brit múzeum, a Madame Tussauds panoptikuma; temzei sétahajó jegyeket is rendeltem. Milyen csodálatos az internet: utálok órákig sorban állni!
09:30 elmentünk busszal a városba, beugrottunk a WH Smiths-be, vettünk három tudományos magazint a mamának, aztán benéztünk a Fat-Face-be, vettünk vásárlási utalványokat az Alison-nak, mert holnap a szülinapja lesz és jön hozzánk az egész családjával együtt. Végül bementünk a Wilkinsons, új zuhanyfüggönyt és új szeméttartót vásároltunk, aztán haza (busszal).
11:30 elkezdtünk szorgoskodni a kertben. Lois gyomlálta a virágágyakat (persze nem akarjuk, hogy a kis Josie-ka belelépjen a csalánba!), én pedig elkezdtem lenyírni az ösvény melletti sovényt. Egy óra után, kis pihenôt tartottunk és ebédeltünk a szabadban.

Ebéd: sajt, szalámi, couscous paradicsommal, uborkával és a kertünkben termesztett salátával, gyümölcslé

Délután:
13:30 dolgoztunk tovább a kertben, de egy óra után fáradtak lettünk és abbahagytuk. Felmentünk az emeletre és szunyókáltunk/sziesztáztunk.
15:30 felkeltünk. Lois lomtalanította a vendégszobát, amiben a két unokalányunk fog aludni péntek és szombat éjszaka. Én pedig átmentem gyalog a mamához, teát készítettem, és errôl-arról, fôleg a mama gyermekkoráról csevegtünk.
18:30 a Sarah hazaért melóból és harmasban vacsiztunk.

Vacsora: tonhal, couscous, a kertünkben termesztett zöldbabbal, vörösbor, utóételnek fagylalt

Este:
19:00 a Sarah elment kocsival a templomba, aztán továbbment a lakásába az éjszakát tölteni.
19:30 Lois kiment az autóhoz, beszállt az autóba a templomba menni, de meglepôen nem indult, ó jaj! Lövésünk sincs, hogy miért. Már nyolc éves, de általában megbízható {reliable}. De nincs mit tenni. Holnap a Walker-ék jönnek hozzánk, és bevásárlást kell tenniünk. Mit tegyünk????? Jaj nekünk!!!
20:00 felmentünk a padlásra, lehoztuk a Josie-ka játékait és a babkádot a kis Rosalind-nak.
20:30 Letelepedtünk a nappaliban, tévéztünk.

Idôjárás: többnyire napos, de estefelé zuhogott az esô

Nincsenek megjegyzések: