2008. augusztus 17., vasárnap

2008. augusztus 16. szombat

fotó: sziporkázik a Josie-ka!

fotó: a Rosalind mosolyogni tud!

fotó: a mama és a Rosalind

Reggeli: müzli, kenyér, tej

Reggel / délelôtt:
08:30 átmentem gyalog a mamához, átadtam neki a kaját, amit neki vásároltam tegnap a Sainsburys-ben: gabonapehelyt, macskatápot, tv-magazint. A mama mondta, hogy jól aludt éjjel az új matracán – hála Isten! De rosszat sejtet {it bodes ill}, hogy azt is mondta, hogy “kicsit magas”. Hazajöttem
09:30 játszottunk a kis Josie-kával és a Rosalind-dal, a nappaliban és a kertben
11:30 az Ali és Ed vitték a játszótérre a két gyereket, mi pedig szorgoskodtunk a konyhában, készítettük az ebédet, megterítettük az asztalt stb.
12:00 Walker-ék visszajöttek, és ebédeltünk.

Ebéd: paprikával és olajbogyóval töltött ravioli, gyümölcslé, utóételnek eper habbal

Délután:
14:00 Walker-ék elmentek kocsival Bristolba egy búcsúbulira, amit a barátjuk, Cal szervezte. Cal és a családja nemsokára az USA-ba (New England-ba) költözik. Lois szorgoskodott a konyhában, készített egy “egy nappal késô születésnapi” vacsorát Ali-nak. Én leülepedtem a kedvenc fotelomba a tévé elôtt és totál kidôltem….zzzz. Félóráig szunyókáltam, aztán elkezdtem Lois-nak segíteni a konyhában.
17:00 Walker-ék hazaértek, és én átmentem kocsival a mamához, feltettem és hazahoztam a szülinapi vacsira.
17:30 a Sarah hazaért. Ma gyógyítás tanfolyamra ment Pershore-ban: maszek “gyógyító”-nak készül.

Vacsora: sonka és sajt vegyes salátával és zsemlével, tea, utóételnek epres piskóta.

Este:
18:45 hazavittem a mamát
19:00 az Ali és Ed fürdette és lefektette a két gyereket.
20:00 mindenki letelepedett a nappaliban, tévézett. Mindenki hulla fáradt volt.

Idôjárás: felhôs, hüvös




Nincsenek megjegyzések: