2008. augusztus 14., csütörtök

2008. augusztus 13. szerda

Lebukik az ádáz krumpli-tolvaj

Ínyenc konyha: az anyagok


Ínyenc konyha: az eredmények

Reggeli: zabkása almával, kenyér, tej

Reggel / délelôtt:
09:30 Az építônk, James érkezett a bejárati ajtó feletti ereszcsatornát javítani, ami lyukas: ez bosszant, mert ha egy ember zuhogó esôben felcseng, aztán egy tonna esôvíz zuhan fejére. Szíves fogadtatás, nem?!
10:30 London érdekességeivel kapcsolatos kutatásokat végeztem az útikönyveim segítségével, mert 12 nap múlva a budapesti levelezôtársam, Tünde érkezik Magyarországról. A Lois is mindeközben nekem segített, a neten kotorászva.

Ebéd: tojásrántotta szalonnával és pirítóssal, vörösbor

Délután:
14:00 felmentem az emeletre, szunyókáltam, A Lois pedig szorgoskodott az új mosókonyhában, megcsinálta a szokásos heti vasalást, mert péntek este az Alison jön hozzánk két éjszakára a férjével, Ed-del, és a két kislányukkal, a Josie-kával és a Rosalind-dal együtt.
15:30 átmentünk gyalog a mamához, vele teáztunk és csevegtünk/locsogtunk/fecsegtünk/beszélgettünk.
18:30 a Sarah hazaért melóból és harmasban vacsoráztunk.

Vacsora: marhahús, gombás lepény stb, burgonyával, zöldbabbal és sárgarépával stb, (szóval a mama által rendelt 3 kész mirelitétel: úgy látszik, hogy rendelés után meggondolta magát: “túl zsírosnak tûnnek”, így nekünk átadta), vörösbor – fincsi!

Este:
19:30 Lois és a Sarah elment sétálni egyet, majd tévéztek. Én pedig szorgoskodtam a vendégszobában, megpróbáltam a mi gépünk és a Sarah gépe közötti helyi hálózatot állítani, de nem jött össze sajnos – grrrr!!!! Emaileztem Mark Williamsnak, a környék barátságos IT-szakemberének, és kértem, hogy segítsen. Ó jaj!
22:00 átadtam a Sarah-nek a két uzsonnatáskát, amit neki elkészítettem korábban, és elment még egyszer a saját lakásába az éjszakát tölteni.

Idôjárás: többnyire esôs, cudar!




Nincsenek megjegyzések: