2008. augusztus 8., péntek

2008. augusztus 7. csütörtök

Reggeli: müzli, kenyér, tej

Reggel / délelôtt:
08:00 a Sarah elment melóba, mondta, hogy ma este hazafelé jövet beugrik a lakásába, így szeretne szokásosnál késôbb hét óra táján vacsorázni.
09:00 átmentem gyalog a mamához, hoztam magammal egy új scart-kábelt, de idô hiánya miatt nem szereltem fel: a mama akarja tudni a digitális csatornákat is nézni a vendégszobájában, ha nem tud aludni az éjszaka közepén. Kitettem a kukáját a kukásoknak, mert ma a gyûjtési nap.
10:45 elmentünk kocsival a XV. szazadban épült Owlpen Manor kastélyba, odafelé menet felvettük Rose-t, a barátnônket: az U3A (harmadik kor egyeteme) által szervezett kertészet rajongók klubja kertlátogatást szervezett ma délutánra.
12:00 a U3A csoport összegyülekezett a kastély elôtt, majd elkezdte körülnézni a kastély kertjeiben, de mi kicsit antiszocok voltunk, rögtön beosontunk a teázóba, ebédeltünk, mert rájöttünk arra, hogy kevés asztal van benne. Sôt rettentô éhesek voltunk!

Ebéd: sárgarépa-leves, sajt, kenyér és chutney, sör

Délután:

13:00 a csoport többi tagja bejött a teázóba, de nem volt elég asztal, ahogy mi megjósoltuk, így szabad asztalra várni kellett. Mi pedig fizettünk, és elkezdtünk teli hassal körülnézni a kertekben – ihaj csuhaj {whoopee}!
14:00 bementünk a kastélyba az U3A csoporttal együtt, körülnéztünk a XV. században épült házban. A csoport egyik tagja, Owen, a távoli rokonom, nekem mondta, hogy Péter László, a magyar történész sajnos meghalt egy pár nappal ezelôtt. Owen azt is mondta, hogy elolvasta a gyászjelentést a The Times napilapban.
15:00 távozás elôtt még egyszer beugrottunk a teázóba, uzsonnáztunk.
15:30 hazajöttünk, idefelé jövet letettük Rose-t a háza elôtt. A látogatás legélvezetesebb oldala a csendes, szép, zöld, meseszép erdôs völgy, ami körülveszi a kastélyt. A ház a fôúttól 2 mérföldre épült, és a csodák csodája nem lehet hallani a forgalom zaját.
18:00 kettesben vacsoráztunk, mert a Lois-nak ma este a templomba menni kellett. A Sarah fel fogja melegíteni a saját ételt, amikor hazaér, ahogy megbeszéltük.

Vacsora: hamburger krumplival és zöldbabbal, vörösbor, utóételnek mangós zselé

Este:
20:00 A Sarah és a Lois elment sétálni egyet a falu körül, én pedig franciaul tanultam. Visszajöttek, ès harmasban csevegtünk az ebédlôben, aztán tévéztünk.

Idôjárás: délelôtt felhôs, délután részben napos