2008. augusztus 13., szerda

2008. augusztus 12. kedd

kép:a borkészítés szakma titkai: ennek a csajnak piros ujja van!

Reggeli: müzli, pirítós, tej

Reggel / délelôtt:
09:00 átmentem gyalog a mamához, teát készítettem, egy óráig errôl-arról csevegtünk.
09:30 amig távol voltam / a távollétem alatt az építônk, James telefonált, hogy mégiscsak {after all} nem tud jönni ma délelôtt, így holnapra halasztottuk a találkozásunkat.
10:00 hazaértem, kávéztünk Lois-szal.
10:30 elállt az esô, így kettesben átmentünk a mamához szilvát szedni. Az meglepô, hogy a mama szilvafáján olyan sok gyümölcs van, több, mint valaha. A saját szilvafánkon és a legtöbb ember szilvafáján is kevés gyümölcs van az idén, mert egy kései fagy volt májusban. Összesen negyven fontot (18 kilót) szedtünk: és van még szilva a fán: jó szüret, nem?! Egy óra után esni kezdett az esô, így abbahagytuk és egy kávé után hazahoztuk a gyümölcöt.

Ebéd: szalámi szendvics vegyes salátával, almaslé

Délután:
14:00 szorgoskodtunk a kertben, az asztalnál ülve kimagoztunk 16 font szilvát, majd betettük két 3-gallonos (13.5 literes) tároló dobozba a kimagozott szilvát, cukkoral, mazsolával stb. Majdnem fôállásúak lettünk a borkészítés szakmában!
16:00 teáztunk a kertben a napsütésben, kár hogy a évszakhoz képest olyan szeles az idô.
18:30 a Sarah hazaért melóból és harmasban vacsoráztunk

Vacsora: maradék csirke mézes-mustáros mártással, burgonyával, sárgarépával és a kertünkben termesztett zöldbabbal, vörösbor, utóételnek epres torta habbal: fincsi (még egyszer!)

Este:
20:00 a Sarah távozott, mert ma éjszaka a saját lakásában alszik. Átadtam neki az uzsonnatáskát, amit neki készítettem korábban. Lois leült a gép elé, a családfájával kapcsolatos kutatásokat végzett. Én pedig leülepedtem a kedvenc fotelba, téveztem és szunyókáltam. Ma hiányoltam a szokásos délutáni alvásomat: én szegény!

Idôjárás: az évszakhoz képest szeles, és délelôtt esôs, délután napos

Nincsenek megjegyzések: