2008. augusztus 12., kedd

2008. augusztus 11. hétfô

A Homebase elôtt - a festékek vásárlása: ó öröm, öröm!!!


Lois masszírozza a Sarah vállát vacsi közben


Reggeli: “gyümölcs-és-rost” gabonapehely, pirítós, tej

Reggel / délelôtt:
09:00 átmentem gyalog a mamához, teát készítítettem, csevegtünk, aztán haza.
10:00 lenyírtam a ház elôtti és mögötti füvet
11:15 elkezdtem lenyírni a sövényeket is, de esni kezdett és abbahagytam.
12:00 a budapesti levelezôtársam, Tünde emailezte, hogy hozzak-e magával a fia, Gábor GPS-szét, amikor jön Londonba a 25-én. Mondtam, hogy hozza, ha van hely, de ha nincs, ne aggódj, mert elleszünk nélküle. Kértem, hogy számomra egy magyar nyelvû történelmi regényt is hozzon magával, ha lehet. Ma Tünde utolsó munkanapja a vakációja elôtt, és ezentúl nem lesz esély arra, hogy emailen kommunikáljunk. Ó jaj! (tudod, csak az irodájából tud netezni)

Ebéd: maradék sajt, maradék lepény, maradék pizza salátával, gyümölcslé

Délután:
14:00 elmentünk kocsival a Homebase-ba festékeket vásárolni, mert festeni kell mindenütt a konyhában, a mosókonyhában, a kamrában stb, emellett a mosókonya külsô falait és az oldali kaput is kell festenünk. Mindez sok idô és sok pénz vesz igénybe. Ó jaj! (még egyszer)
15:00 lefejtettük {we racked off} a négy demizson egresbort, amit egy hete készítünk a konyhában, és közben sterilizáltuk a borkészítési eszközeinket is. Még nem kész a bor, hogy üvegekbe töltsük.
16:00 felmentem az emeletre, szunyókáltam, Lois pedig szorgoskodott tovább a konyhában, a vacsorát készíteni, mosni, teregetni, vasalni kezdett, iszonyú hatékony és multitask volt ma délután; en nem!
17:00 felkeltem és beugrottam a konyhában, készítettem 2 uzsonnatáskát a Sarah holnapi és a holnaputáni ebédre.
18:00 a Sarah hazaért melóba és vacsoráztunk harmasban. A Sarah kicsit feszült volt 8 órás munka után, így kérte a Lois-tól hogy masszírozza a vállát vacsi közben (lásd a képet!)

Vacsora: disznóhús curry rizzsel és borsóval, vörösbor, utóételnek epres torta tejszínhabbal: fincsi!

Este:
19:00 a Lois elment kocsival Marianne-ékhoz, mert ma este a helyi templom igehirdetô{preaching} bizottságának találkozója lesz.
19:45 a Sarah elment kocsival Warden Hill-ba a salsa órára.
20:00 tévéztem egyedül: láttam “a 80-as évek legkedvencebb tévés pillanatai (amelyekre ti a nézôk szavaztatok)” címû mûsort. A mûsorvezetô Joan Collins, a kiöregedett, szolizott színésznô volt. De imádom a 80-as éveket! Oké én szánalmas vagyok!

Idôjárás: délelôtt/délután többnyire enyhe, estefelé esôs



Nincsenek megjegyzések: