2008. augusztus 16., szombat

2008. augusztus 15. péntek

fotó: megérkeznek Walker-ék fárasztó út után

fotó: a Sarah és a kis Rosalind

Legutóbbi hírek: az idôsebb lányunk, Alison 33. szülinapja van ma, boldog napot kívánok, Ali, látlak hamar!

Reggeli: müzli, pirítós, tej

Reggel / délelôtt:
08:30 eredetileg szándékoztunk kocsival a Sainsburys-be menni a szokásos heti bevásárlást végezni, de sajnos még egyszer nem indult az autónk, így átmentünk gyalog a mamához, odafelé menet beugrottunk a sarki közértbe kaját venni. Megérkeztünk a mamához, teát készítettünk, tettük a mama ágyára az az új matracát, amit három hete vásárolt, aztán hazajöttünk.
09:30 átmentünk gyalog a faluba, benéztünk a hentesbe, vettünk bárányhúst és füstölt sonkát stb a hétvégi vacsorákhoz.
10:00 hazaértünk, még egyszer lecsekkoltam az autót, és már kezdett derengeni az igazság: megvilágosodott elôttem, hogy amiatt nem indult az autó, hogy lemerült {had gone flat} az akkumulátor: észrevettem, hogy az autó naptárja/órája szerint január 1.je 0 óra van. Én balga! Az akkumulátor már 8 éves, olyan mint az autó maga, így nem lenne meglepô, hogy tönkrement volna. Nagy nehézséggel kivettem az akkumulátort a Sarah csilli-villi eszközeit használva, és cipeltem a közeli szervizbe (baromira fárasztó!). Kivizsgálták, és bejelentették, hogy hasznavehetetlen. Újat vásároltam (50 fontba került) hazahoztam (baromira fárasztó – még egyszer) és felszereltem. Hurrá – most már indul az autó, olyan jól mint amikor csilli-villi volt, 2000-ben!
12:00 ebédeltünk kettesben a kertben

Ebéd: egy “BLT”, vagyis szalonnás- salátás- és paradicsomos szendvics, gyümölcslé

Délután:
14:00 Lois megágyazta a babaágyat és a vendégágyat az Alinak és a családjának. Én pedig átmentem gyalog a Sainsburys-be, vettem epert magunknak, és a mamának külöbözô kaját, amire szerinte szüksége volt.
15:00 mindketten dögfáradtak voltunk, így kikapcsolódtunk a kertben, lehiggadtunk, leittuk magunkat!
17:00 bementünk a házba, lomtalanítottunk tovább. Lois szorgoskodott a konyhában, készítettem a vacsit, és az Ali szülinapos tortáját.
18:30 a Sarah hazaért melóból, és harmasban vacsoráztunk.

Vacsora: kolbász krumplipürével és szárazbab fôzelékkel, vörösbor

Este:
19:30 lomtalaníttom és kiporszívoztam a házat.
21:00 az Ali, Ed, Josie és Rosalind érkezett Haslemere-ból. Átadtuk az Ali-nak a szülinapos ajándékokat. Ámulták-bámulták az új hozzáépített mosókonyhánkat! Teáztunk, majd lefeküdtünk. Mindenki számára mozgalmas nap volt.

Idôjárás: napos, idôrôl idôre meleg is, kellemes

Nincsenek megjegyzések: