2008. június 1., vasárnap

2008 május 31. szombat

Reggeli: müzli, pirítós, tej

Reggel / délelôtt:
07:00 Lois még beteg volt, így egyedül mentem el kocsival a Sainsburys-be a szokásos heti bevásárlást végezni magunknak és a mamának. Hazajöttem.
08:00 beraktam a kajánkat a hûtôszekrénybe, a mélyhûtôbe és a kamra polcaira.
08:30 átmentem gyalog a mamához, odafelé menet beugrottam a sarki élelmiszerboltba, vettem kekszet és egy magazint a mamának. Megérkeztem, átadtam a mamának a kajáját. Teát készítettem, a mama kukáját visszahúztam a ház mögé (tegnap a gyûjtési nap volt). Csevegtem a mamával egy órát. Felakasztottam a mama egyik falóráját a konyhában. Hazajöttem.
10:00 lenyírtam a ház elôtti füvet és a ház közvetlen mögötti füvet.
12:00 szorgoskodtam a konyhában, készítettem az ebédet magamnak és a Sarah-nak.

Ebéd: lazac burgonyával és borsóval, gyümölcslé

Délután:
13:00 Lois kilépett az odújából, újságot olvast a nappaliban
14:00 lenyírtam a ház mögötti (de nem közvetlen mögotti) füvet
15:00 felmentem az emeletre, lefeküdtem az ágyra, szunyókáltam
15:30 Lois belebújt az ágyba, Sarah zuhanyozott.
16:00 Felkeltünk. Sarah elment gyalog a városba, hogy elhozza a szemüvegét a Specsavers-tôl, és beadja a postára Ed szülinapi ajándékját. Lois-nak is vett ajándékot, mert csütörtökön annak is a szülinapja lesz.
16:15 szorgoskodtam a kertben, gyomláltam Bob-bal, a szomszédunkkal közös kerítésünkhöz közel
17:00 Sarah hazaért, és szorgoskodtam a konyhában, készítettem a vacsorát
17:30 Kettesben vacsiztunk: (Lois még koplált, csak vizet ivott)

Vacsora: buggyantott tojás pirítóssal, tea

Este:
19:00 Sarah elment kocsival a templomba, mi pedig letelepedtünk a kanapéra. Tévéztünk, aztán korán lefeküdtünk.

Idôjárás: többnyire napos, meleg

Nincsenek megjegyzések: