2008. június 4., szerda

2008. június 3. kedd

Reggeli: a Kelloggs “gyümölcs-és-rost” gabonapehely, pirítós, tej

Reggel / délelôtt:
07:00 cseteltem-botoltam a konyhában, Sarah ebédjét készítettem (tonhalos szendvicset uborkával és paradicsommal, egy tábla csokit, narancsot), az uzsonnatáskájába csomagoltam. Ugyanakkor a saját ebédemet készítettem.
08:00 Sarah indult melóba, szórakozottan {absent-mindedly} hagyta maga mögött az uzsonnatáskáját: betettem a hûtôszekrénybe holnapra. Nagyon fáradt volt, mert nagyon élvezte a tegnap elôtti salsa táncórát: olyan izgalmas volt, hogy még hazaérkezés után is fél éjszaka pörgött, még az ágyban is, mint egy hinta, csak pár óra alvást kapott!
08:15 elmentem gyalog a faluba, pénzt kivettem a bank automatajából a nagyi kedvéért. Aztán továbbmentem a nagyihoz, átadtam a pénzt, teát készítettem, csevegtem vele egy órát. Három könyvet rendeltem a nagyinak a neten keresztül. Átrendeztem a bútorokat a nagyi nappalijában. Hazajöttem.
10:00 szakadt az esô. Mondtam magamban, hogy ma bizony nem fognak eljönni az építészek. ‏És így volt ez.
11:00 Lois napok óta elôször leült a gép elé, elovasta az emaileket: mondtam magamban, hogy végre meggyógyulni látszik. Volt szabad idôm, felmentem az emeletre, bepakoltam egy bôröndbe amit akkor kellene nekem, ha Alison hirtelen kórházba menne és Ed kérne, hogy eljöjjünk: ruhát, piperecikkeket(?) {toiletries} stb. Gondoltam magamban, hogy most már kész vagyok mindenre!
12:00 Szabad lett a gép. Lois szülinapja lesz csütörtökön, tehát leültem a monitornál, elkezdtem tervezni az üdvözlôlapomat, kotorásztam a neten, kipróbáltam különbözô képeket, grafikát, verseket stb. Az idei téma a megnövelés: a ház “megnövelése”, vagyis a házbôvítés (a kis 9nm mosókonyha hozzáépítése), a veteményes kert megnövelése stb, minden nagyobb lesz, minket is beleértve, de ebbôl hogyan lehet üdvözlôlapot csinálni? Nehéz feladat!
12:30 ebédeltünk. Lois még csak keveset evett, de már egyre megnô az étvágya.

Ebéd: paradicsom- és bableves, tonhalos szendvics uborkával és paradicsommal, vörösbor

Délután:
13:30 felmentem az emeletre, lefeküdtem, szunyókáltam
14:00 Lois belebújt az ágyba, és elolvastunk még egy fejezetet a könyvünkbôl, majd szunyókáltunk.
15:00 felkeltünk, letelepedtünk a nappaliban, tévéztünk: láttunk egy dráma-dokumentumfilmet, ami Florence Nightingale, az úttörô ápolónô életérôl szólt. Nagyon megható {moving} volt, sôt sokat megtudtunk. Teáztunk.
17:45 Sarah hazaért melóból, szokásosnál korábban, és megfürdött. Lois és én cseteltünk-botoltunk a konyhában, felmelegítettünk három mirelit ételt {three frozen meals} (kettôt a sütôben, egyet a mikróban). Ez aztán a gyöngyélet! {This is the life!}
18:30 vacsoráztunk

Vacsora: omlett sült burgonyával és borsóval

Este:
20:00 letelepedtünk a nappaliban, tévéztünk

Idôjárás: (cudar!) egész nap szakadt / ömlött az esô

Nincsenek megjegyzések: