2008. június 11., szerda

2008. június 10. kedd

Reggeli: müzli, pirítós, tej

Reggel / délelôtt:
07:00 szorgoskodtam a konyhában, készítettem Sarah ebédjét, egy kis uzsonnatáskába csomagoltam (sózott marhahúsos szendvics paradicommal, szôlô, egy tábla csoki, egy csomag chips)
07:30 elvittem a 5 maradék szemetes zacskót a városi háztartási hulladék telepre és leraktam.
08:00 az ágyba hoztam a teát a kedvesemnek.
08:30 átmentem gyalog a mamához, odafelé menet beugrottam a sarki élelmiszerboltba, vettem egy pint tejet. Megérkeztem a mamához, teát készítettem, csevegtem vele egy órát. Fizettem két számlát a mama kedvéért. Két emailt kinyomtattam neki. Hazajöttem.
09:30 az építészek (Dan és Steve) érkeztek (Sean, a villanyszerelô nem, mert már készen van a konnektorok felszerelése).
10:00 szétszedtem {I dismantled} az egyik egyszemélyes vendégágyunkat, mert Terry eljön délután 4-kor, hogy szállítja Sarah lakásába.
10:30 Lois leült a gép elé, megnézte az emaileket, én pedig elolvastam még egy fejezetet az ôsbrit történelemrôl szóló könyvembôl, és jegyzeteket készítettem.
11:30 beütöttem a számítógépre a Tesco és a sarki szatócs közötti viszonyról szóló francia elôadást, amit Lois megfogalmazott. Amennyire lehetett, megpróbáltam javítani a hibákat (szóval vak vezet világtalant eset!)

Ebéd: sózott marhahúsos szendvics salátával, vörösbor, utóételnek gyümölcs

Délután:
14:00 felmentem az emeletre, lefeküdtem, szunyókáltam. Lois pedig még egy fejezetet elolvasta a római korról szóló könyvébôl és jegyzeteket készített.
15:00 felkeltem és teáztunk.
15:30 Lois elment kocsival a Sainsburys-be vacsorára való halat vásárolni
15:45 James, Dan és Steve távoztak. A tetô készen van! Holnap elkezdenek a külsô vakolást/burkolást {external rendering} és talán a mennyezet készítését is. Az ablakok pénteken jönnek.
16:00 Terry érkezett. Cipeltük az egyszemélyes ágyat Terry kocsija tetejére (a tetôcsomagtartóra {the roof-rack}) és fuvaroztuk Sarah lakásába. Aztán cipeltük a mama tábori ágyát a tetôcsomagtartóra és szállítottuk a mamához.
18:00 hazajöttem, kimentem a kertbe és megterítettem {I laid/set the table}

Vacsora: tôkehal és cukkini-kebab salsával tagliatellével, vörösbor, utóételnek mangó habbal: fincsi!

Este:
20:00 letelepedtünk a nappaliban, tévéztünk.

Idôjárás: meleg, napos

Nincsenek megjegyzések: