2008. június 5., csütörtök

2008. június 4. szerda

Reggeli: Keloggs “gyümölcs-és-rost” gabonapehely, pirítós, tej

Reggel / délelôtt:
08:00 Sarah indult melóba. Ez alkalommal hozta magával a uzsonnatáskáját.
09:00 az építészek érkeztek: James, Dan és Steve, az ács. Ma a mosókonyha tetôjének az építését folytatni fogják, és sôt elkezdeni a padlót lerakni.
10:00 elmentem gyalog a faluba. Beugrottam a patikába, vettem egy csomag kalciumtablettát Sarah-nak. Elhoztam a mama orvosságát is. Aztán betértem a bankba, betettem egy csekket a mama kedvéért. Továbbmentem a mamához, odafelé menet beugrottam a sarki élelmiszerboltba, vettem paradicsomat és banánt. Megérkeztem a mamához. Teát készítettem, csevegtem vele egy órát. Hazajöttem.
11:00 még egyszer elmentem gyalog a faluba, beugrottam a pékség-élelmiszerboltba, vettem mosóport {washing-powder}.

Ebéd: bárányhús salátával, paradicsommal, uborkával, vörösbor

Délután:
14:00 elmentünk sétálni egyet a napsütésben. Benéztünk a helyi kocsmába, a The Royal Oak-ba egy italra. A kocsma mögötti kertben üldögéltünk / ücsörögtünk {we sat around}. Összefutottam egyik volt munkatársammal Martin-nal. Mondta, hogy ô is már nyugdíjas, és csodák csodája {wonder of wonders} nem hiányzik az iroda.
15:30 Hazaértünk. Uzsonnát készítettem az építészeknek. Mi is teáztunk.
16:30 távoztak az építészek. Összefoglalás: ma folytatták a tetô építését, és elkezdték lerakni a padlót.
16:45 nekirontottam {I pitched into} a levelesládunkba {our letter-tray}, ami szokás szerint csordultig tele volt levelekkel stb. Kukába hajítottam az elévült leveleket, számlákat, nyugtákat {receipts}, papírokat stb, a fontosabbakat és a még érvényesebbeket pedig beraktam a dokumentumtartókba
18:00 Sarah hazaért melóból és vacsoráztunk. Úgy látszott, hogy azok a kalciumtabletták, amelyeket vettem Sarah-nak a patikában ma délelôtt, nem megfelelôk számára, mondta, hogy nagyok és nehezek lenyelni, csak a rághatókat {the chewable ones} szedi: ó jaj!

Vacsora: friss tészta {fresh pasta} bolognai spagetti mártással {with spaghetti bolognese sauce} és borsóval, vörösbor, utóételnek a kertünkben termesztett fekete készített ribiszkébôl {made from our own blackcurrants} “blackcurrant fool” puding

Este:
20:00 letelepedtünk a nappaliban, tévéztünk. Zuhanyoztunk és korán lefeküdtünk, mert holnap Lois szülinapja lesz.

Idôjárás: többnyire napos, kellemes

Nincsenek megjegyzések: