2008. június 13., péntek

2008. június 13. péntek

Legutóbbi hírek:
(nem mindenkinek szerencsétlen nap a péntek 13.) Ma van Annie, a Franciaországban élô barátnôm 61 éves szülinapja: boldog szülinapot, szívi!
A magyarok sem érdekesnek, sem túlságosan stresszesnek nem tartják a munkájukat egy európai közvélemény-kutatás szerint. De nem tudom, hogy ez jó hír-e vagy sem?! A nem érdekes de mégis stresszes munka a legrosszabb szerintem.

Reggeli: müzli, pirítós, tej

Reggel / délelôtt:
05:00 szorgoskodtam a kertben, gyomláltam és lomtalanítottam a kertünk végén.
07:00 reggeliztem az ebédlôben
08:00 ágyba hoztam a teát a kedvesemnek, szokás szerint pátyolgattam!
08:15 Sarah indult melóba. Vitte magával az uzsonnatáskát, amit elôkészítettem neki tegnap
08:30 átmentem gyalog a mamához, teát készítettem, csevegtem vele egy órát, hazajöttem.
09:00 az építészek érkeztek: James, Dan és Steve. Folytattuk az új mosókonyha hozzáépítését.
10:00 elmentünk kocsival az Argos-ba, vásároltunk új mennyezeti lámpákat stb: ezeket Sean, a villanyszerelô fel fog szerelni egy pár hét múlva. Az Argos-ból átmentünk gyalog az MFI-ba és a Homebase-be, a konyha-bútoraikat megtekinteni, és egy katalógust {a catalogue} kapni. Hazajöttünk.

Ebéd: szárazbab fôzelék pirítóssal, vörösbor

Délután:
14:00 felmentünk az emeletre, lefeküdtünk, szunyókáltunk
15:00 felkeltünk. Lois elkezdte tisztítani a használt bringát, amit adunk Sarah-nak szülinapi ajándékba.
16:00 távoztak az építészek. Ma új ajtókat és ablakokat felszereltek.
18:00 Sarah hazaért melóból, de nem vacsizik nálunk ma este: a barátnôje Sam meghívta vacsorára.
18:30 vacsiztunk kettesben

Vacsora: tôkehal tortellónival és gombával, vörösbor, utóételnek a kertünkben termesztett rebarbarából készített rebarbarás ropogós {rhubarb crumble}

Este:
20:00 letelepedtünk a nappaliban

Idôjárás: felhôs, hûvös

Nincsenek megjegyzések: