2008. június 3., kedd

2008 június 2. hétfô

Reggeli: müzli, pirítós, tej

Reggel / délelôtt:
08:00 Sarah indult melóba
09:00 az építészek érkeztek: James, Dan és az ács. Folytatták az új mosókonyha tetôjének építését. Teát készítettem nekik.
10:00 Mike érkeztek és magyarul tanultunk. Kikérdeztem magyarul a családjáról, fôleg a testvéreirôl, és arról a városról, ahol lakik, azaz Nailsworth-ról.
11:30 Mike távozott.
12:00 szorgoskodtam a konyhában, egy kis ebédet készítettem magamnak. Lois csak csirkelevest ivott.

Ebéd: sajtos szendvics uborkával és paradicsommal, vörösbor

Délután:
14:00 felmentem az emeletre, lefeküdtem, szunyókáltam
15:00 átmentem gyalog a mamához, odafelé jövet beugrottam a sarki élelmiszerboltba, vettem tejet magunknak és a mamának. Megérkeztem mamához, teát készítettem, csevegtem vele egy órát. Megpróbáltam rendelni egy pár könyvet a neten keresztül, de nem sikerült, nem tudom, hogy miért. Újra próbálom itthon a saját számítógépemen. Hazajöttem.
16:30 Távoztak az építészek. Összefoglalás: ma folytatták az új mosókonyha tetôjének az építését. Elkezdték a kátránypapírt {the roofing felt} leszögezni {to nail down}: már nem félnek az esôtôl! (jósolnak tulajdonképpen esôt az éjszakára az idôjósok {the weather-men})
17:00 szorgoskodtam a konyhában, készítettem a vacsorát. Szeleteltem a maradék bárányhúst és egy káposztát is. Meghámoztam a krumplit stb.
18:15 Sarah hazaért melóból és vacsiztunk.

Vacsora: maradék bárányhús krumplival és káposztával, vörösbor. Szegény Lois csak egy apró szelet bárányhúst, egy apró adag krumplit és a maradék csirkelevest kérte.

Este:
19:30 Sarah elment kocsival Warden Hill-ba egy salsa táncórára. Egyik barátnôjével együtt kezdi a tanfolyamot, akit a minap megismerkedett a templomban.
20:00 letelepedtünk a nappaliban, tévéztünk.

Idôjárás: többnyire felhôs, kicsit fülledt.

Nincsenek megjegyzések: