2008. június 10., kedd

2008. június 9. hétfô

Reggeli: müzli, pirítós, tej

Reggel / délelôtt:
07:00 àgyba hoztam a teát a kedvesemnek
07:30 elmentem kocsival a városi háztartási hulladék telepre, leraktam {I unloaded} a 15 közül 10 fekete szemetes zacskót (csordultig tele voltak levelekkel és ágakkal)
08:00 átmentem gyalog a mamához, odafelé menet beugrottam a sarki élelmiszerboltba, vettem két-három doboz kólát a mama kertészének. Megérkeztem a mamához, teát készítettem, csevegtem vele egy órát. Hazajöttem.
09:00 az építészek érkeztek: ma ketten, Steve és Dan. A tetô épîtését folytatni fogják.
10:00 Mike érkezett és magyarul tanultunk együtt.
11:30 Mike távozott, és Sean, a villanyszerelô {electrician} érkezett, és kérte tôlünk, hogy hová kell helyeznie a konnektorokat stb, aztán munkához látott.

Ebéd: csirke tésztával és sajttal, vegyes zöldséggel, vörösbor, utóételnek a kertünkben termesztett fekete készített ribiszkébôl {made from our own blackcurrants} “blackcurrant fool” puding

Délután:
14:00 elolvastam még egy fejezetet az ôsbrit történelmi könyvembôl, aztán felmentem az emeletre, lefeküdtem, szunyókáltam. Lois pedig leült a monitornál, megnézte az emaileket, aztán elkezdte megfogalmazni {to draft} azt a francia elôadást, amit tartani fog szerdán a francia társalgási klub legközelebbi találkozóján.
16:00 távoztak az építészek és a villanyszerelô.
16:30 Sarah telefonált, hogy vidéken van, egy golfklub elôtt, a város kb 15 mérföldre (25 kmre), és kifogy a benzin a tankjából. Elmentünk, útközben beugrottunk a közeli benzinkútba, vásároltunk egy kanna benzint, találkoztunk Sarah-val a golfklub elôtt, öntöttük a benzint a tankjába, azten mindnyájan hazajöttünk.
17:30 a mama telefonált, hogy ma délelôtt a volt bejárónôje benézett, felkérés nélkül megcsinálta a takarítást, és ezért a mama önként 8 fontot fizetett neki. Erre igazán felfortyontam: az utolsó csepp a pohárban ez / az utolsó szalmaszál / betelt a pohár teljesen! {the last straw!}) : holnap jön el a jelenlegi bejárónôje!
18:30 meglocsoltam a veteményes kertet, aztán vacsiztunk a szabadban.

Vacsora: csirke burgonyával és vegyes salátával, vörösbor, utóételnek fagylalt

Este:
19:30 Terry telefonált, hogy holnap tudja szállítani egyik egyszemélyes ágyunkat a házunkból Sarah lakásába, aztán a mama tábori ágyát {camp bed} Sarah lakásából a mama házába (a mama kérésére): ne kérdezz ….(!) ne kérdezz semmit!!!!)
20:00 Sarah elment kocsival a salsa táncórára, Lois a kertben ülve megfogalmazta tovább a francia elôadását, amit tartani fog szerdán a francia társalgási klub legközelebbi találkozóján: a témája – a Tesco és a többi áruház hogyan bánik rosszul a farmerekkel. Én huppantam a kedvenc fotelomba, tévéztem. Totál kidôltem…ZZZZZZZ!!!!!

Idôjárás: napos, meleg

Nincsenek megjegyzések: