2008. június 7., szombat

2008. június 6. péntek

Reggeli: zabkása, pirítós, tej

Reggel / délelôtt:
09:00 az építészek érkeztek: csak ketten voltak, Steve és Dan. Folytatták a tetô építését.
09:15 átmentem gyalog a mamához. Átadtam neki a pénzt, amit kivettem a minap a falusi bank automatájából. Teát készítettem, csevegtem vele egy órát. Cipeltem a mama CD-játszóját a nappaliból az ebédlôbe és a mama rádióját is az ebédlôbôl a nappaliba (ezt persze a mama kérésére csináltam, nem volt durva tréfa ez! {it wasn’t a practical joke!}). Fizettem egy számlát a mama kedvéért. Hazajöttem.
11:00 elmentünk kocsival a South Cerney faluba, vásároltunk egy bringát Sarah-nak (június 22-én a szülinapja lesz). Hazafelé jövet, beugrottunk a közeli Cotswold Water Park éttermébe és ebédeltünk.

Ebéd: sült krumpli sajttal és salátával, ásványvíz

Délután:
14:00 hazaérkeztünk. Az építészek még dolgoztak az új mosókonyha tetején. Teáztunk.
15:00 az építészek távoztak, mi pedig belebújtunk az ágyba és szunyókáltunk.
16:00 felkeltem, és meglocsoltam a veteményes kertet, és elkezdtem lenyírni a szomszédainkkal, Bill-el és Mary-vel közös sövényt. Tizenöt perccel késôbb az elem kifogyni látszott a sövénynyírógépbôl, így abbahagytam a feladatot és töltésre tettem az elemet.
18:00 Sarah hazaért melóból és vacsiztunk.

Vacsora: csirke tésztával és sajttal, vegyes zöldséggel, vörösbor, utóételnek a kertünkben termesztett fekete ribiszkébôl készített “blackcurrant fool” puding

Este:
20:00 Sarah felment az emeletre és megfürdött. Mi pedig letelepedtünk a nappaliban, tévéztünk. Láttunk régi popzene videókat, utána a “Have I Got News For You” címû vetélkedôt; ezen a héten Jeremy Clarkson, a híres “benzinrajongó / autórajongó” volt a mûsorvezetô; lefeküdtünk és elolvastunk még egy fejezetet a könyvünkbôl, aztán elaludtunk.

Idôjárás: részben napos, kellemes.

Nincsenek megjegyzések: