2008. június 9., hétfő

2008. június 8. vasárnap

Legutóbbi hírek: tegnap Fodor Gábor lett az SZDSZ (a szabad demokraták) elnöke: két szavazattal gyôzött!!! Hajrá Gabi!

Reggeli: zabkása almával, pirítós, tej

Reggel / délelôtt:
08:00 ágyba hoztam a teát a kedvesemnek
09:00 elmentem gyalog a mamához, teát készítettem, csevegtem vele egy órát, elrendeztem egy kis dobozba (tablettatartóba) a mama tablettáit a jövô hétre, hazajöttem.
10:00 kiporszívoztam a házat és lomtalanítottam
10:30 Lois megírta az utasításokat, amelyeket követni kell a kajakészítésben, majd elment a templomba.
11:00 szorgoskodtam a kertben, elkezdtem lenyírni a magasabb bokrokat, idôrôl idôre benéztem a konyhába, valamit bekapcsoltam vagy kikapcsoltam.
12:45 Lois hazaért templomból, és ebédeltünk, aztán teáztunk a kertben.

Ebéd: sült csirke burgonyával, zöldbabbal és poréhagymával, vörösbor, utóételnek eper habbal

Délután:
14:00 Lois újságot olvast a kertben, aztán elkezdte lenyírni kézzel az alacsonyabb bokrokat. Én pedig felmentem az emeletre, lefeküdtem és szunyókáltam. Szenderegtem az édes lágy paplan alatt.
15:00 felkeltem, kimentem a kertbe, ahol Lois szorgoskodott, Sarah pedig napozott. Elolvastam egy fejezetet a római-kelta történelembôl, mert jövô csütörtökön lesz az U3A (harmadik kor egyeteme) által szervezett ôsbrit történelem rajongók klubjának a legközelebbi találkozója. A téma: a rómaiak Wales-ben és Észak-Angliában. Aztán elkészítettem a francia elôadásomat, mert szerdán lesz a U3A francia társalgási klub legközelebbi találkozója. A vita: az áruházak pl a Tesco kontra a sarki szatócs. Én leírtam a közeli élelmiszerboltot, amibe majdnem mindennap beugrom, valamint a jó kiszolgálást {service}, a nagy választékot, a barátságos/szíves/meleg fogadtatást is. Azt írtam, hogy nagyon kár lenne, ha eltûnnének az ilyen boltok.
17:00 teáztunk harman a kertben.
17:30 Lois és Sarah elment kocsival a templomba. Én pedig szorgoskodtam a kertben. Cipeltem a ház elé a 15 nagy fekete zacskót, amit tegnap a sövényrôl lenyírt levelekkel és ágakkal teletömtem.
18:00 sürgés-forgás a konyhában: készítettem a vacsorát, és Sarah ebédjét holnapra, amit egy kis uzsonnatáskába csomagoltam: sajtos szendvics salátával, egy csomag chips, egy tábla csoki, szôlô
18:30 meglocsoltam a veteményes kertet

Vacsora: túrós szendvics zsázsával és paradicsommal, tea, utóételnek csokis mousse

Este:
20:00 Lois és Sarah hazaért a templomból és vacsiztunk.
21:00 beraktam az autóba a fekete szemetes zacskókat
21:30 letelepedtem a nappaliba, tévéztünk Lois-szal és Sarah-val.

Idôjárás: napos, meleg

Nincsenek megjegyzések: