2008. június 12., csütörtök

2008. június 12. csütörtök

Reggeli: zabkása almával, pirítós, tej

Reggel / délelôtt:
07:30 ágyba hoztam a teát a kedvesemnek
08:00 Sarah indult melóba. Vitte magával a kis uzsonnatáskát, amit neki csomagoltam tegnap este: sajtos szendvics uborkával és paradicsommal, egy tábla csoki, egy narancs, egy csomag chips.
09:00 James, Steve és Dan érkezett, és folytatták a ragyogó új mosókonyha építését.
10:00 elmentünk kocsival Jill-hoz az U3A (harmadik kor egyeteme) által szervezett ôsbrit történelem rajongók klubjának a mai találkozójára. A csoportvezetô, Evelyn, nem volt jelen gyomorrontás miatt. Marge és Shirley sem jött, nem tudom, hogy miért. Csak négyen voltunk, mi Ted-del és Jill-el. Arról beszélgettünk, hogy mit csináltak a rómaiak a mai Wales és a mai Észak-Anglia területén. Hazajöttünk.

Ebéd: sárgarépaleves, sózott marhahúsos szendvics uborkával és paradicsommal, vörösbor, utóételnek narancs.

Délután:
14:00 felmentem az emeletre, lefeküdtem, szunyókáltam
15:30 az építészek távoztak. Ma például új ajtót szereltek fel az új mosókonyha WC-jére, és kukába dobták a régit. Fényképet csináltam a régirôl, ahogy pihen békésen a szemetes konténer {the skip} tetején. Csendesen mondtam magamban, hogy megköszönöm az ajtónak az 80 év hûséges szolgálatát, és könnybe lábadt a szemem. Igen, 1930 körül épült ez a ház!
16:00 elmentünk gyalog a mamához, visszahúztam a kiürített kukáját a ház mögé (a gyûjtési nap volt ma), teát készítettem, egy emailt kinyomtattam, amit a húgom, Kathy küldött Amerikától. Lois virágokat ültett a mama virágládájába. Csevegtünk vele egy órát, majd hazajöttünk
18:00 készítettem Sarah holnapi ebédjét (humuszos szendvics uborkával és paradicsommal, egy csomag chips, egy tábla csoki, egy narancs) és csomagoltam egy kis uzsonnatáskába
18:15 Sarah hazaért melóból, és vacsoráztunk

Vacsora: pármai sonka és pulyka roulade burgonyával és brokkolival, vörösbor, utóételnek a kertünkben termesztett rebarbarából készített rebarbarás ropogós {rhubarb crumble} habbal.

Este:
19:00 Lois és Sarah elment kocsival a templomba
20:00 letelepedtem a nappaliban, tévéztem.
21:00 Lois és Sarah hazaért a templomból

Idôjárás: többnyire felhôs, szórványos záporok.

Nincsenek megjegyzések: