2008. június 8., vasárnap

2008. június 7. szombat

Legutóbbi hírek: Kóka vagy Fodor? Ismét elnököt választ ma az SZDSZ.

Reggeli: müzli, pirítós, tej

Reggel / délelôtt:
07:00 ágyba hoztam a teát a kedvesemnek.
08:00 elmentünk kocsival a Sainsburys-be, végeztük a szokásos heti bevásárlást magunknak és a mamának egyaránt, és hazacipeltük.
09:00 átmentem gyalog a mamához, átadtam neki a heti kajáját. Teát készítettem és csevegtem vele egy órát. Cipeltem a mama CD kollekcióját az asztalról az ebédlô észak-keleti sarkában levô könyvszekrénybe, és a két zenélôdobozát a észak-keleti sarkában levô könyvszekrénybôl a dél-nyugati sarkában levô könyvszekrénybe. Aztán kifáradtan, ám boldogan hazajöttem!
10:30 szorgoskodtam a kertben, lenyírtam a szomszédainkkal, Bill-el és Maryvel közös sövényt, aztán elkezdtem a másik szomszédainkkal, Bob-bal és Di-val közös sövényt lenyírni. Szerencsére Bob és Di nem volt otthon ma délelôtt. Nem szeretek akkor sövényeket lenyírni, amikor otthon vannak, mert a kis lépcsôm tetejérôl be tudok lesni az ablakukon stb. Az különösen kínos, ha pl. napoznak félmeztelenül a kertben, mert nekem egyáltalán nincsenek kukkolási {voyeuristic} hajlamaim…:)
12:00 Végre az elem kifogyni látszott a sövénynyírógépbôl, így abbahagytam a feladatot, és töltésre tettem az elemet.
12:30 ebédeltünk a kertben

Ebéd: majonézes csirke {chicken mayonnaise} és humusz, salátával, uborkával, paradicsommal és szôlôvel, kenyér, vörösbor, utóételnek csokis mousse

Délután:
14:00 Sarah elment gyalog a városba, mi pedig felmentünk az emeletre, lefeküdtünk, szunyókáltunk
15:30 felkeltünk, és újra szorgoskodtunk a kertben, befejeztem a Bob-bal és Di-val közös sövény lenyírását.
17:30 elolvastam egy fejezetet a római-brit történelmi könyvembôl, mert az U3A (a harmadik kor egyeteme) által szervezett ôsbrit történelem rajongók klubjának a legközelebbi találkozója lesz jövô csütörtökön. A téma: a rómaiak a mai Walesben és a mai Észak-Angliában.
18:30 vacsoráztunk a kertben

Vacsora: hamburger burgonyával és szárazbab fôzelékkel, vörösbor, utóételnek eper habbal: fincsi!

Este:
20:00 letelepedtünk a nappaliban, tévéztünk

Idôjárás: többnyire napos, meleg

Nincsenek megjegyzések: