2008. június 12., csütörtök

2008. június 11. szerda

Reggeli: müzli, pirítós, tej

Reggel / délelôtt:
06:00 kitettem a kukát, mert ma a gyûjtési nap.
07:00 a kukásautó / szemeteskocsi megérkezett, és a kukások kötelességszerûen kiürítették a kukát, aztán visszahúztam a ház elé. Csodálatos a Grundon cég, nem?!!!
08:00 ágyba hoztam a teát a kedvesemnek. Ma nem kell készíteni Sarah ebédjét, mert neki kimenôje van ma.
08:30 átmentem gyalog a mamához, kitettem az ô kukáját a kapuja elé, mert számàra holnap lesz a gyûjtési nap. Teát készítettem és csevegtem vele egy órát. Felállítottam a mama tábori ágyát a legkisebb hálószobában. Hazajöttem.
09:00 az építészek érkeztek: James, Dan és Steve, és építették tovább a ragyogó kis mosókonyhánkat: a falak vakolása/burkolása, esetleg a mennyezet készítése/építése, az esôvízcsatornák felszerelése is, ezek lehetnek a mai nap feladatai.
10:00 elmentünk gyalog Rose-hoz, a barátnônkhöz segíteni neki a családfájával kapcsolatos kutatásaival a számítógépén. Szoftvert letölteni akartunk, de sajnos amikor Rose vôje, Dave felszerelte eredetileg a számítógépét, egy titkos jelszót is beállította, amelynek eredményéként nem sikerült semmit letöltenünk. Rose felhívta Dave-et, de ô azt mondta, hogy már nem emlékszik a jelszóra! Ó jaj! Hazajöttünk.

Ebéd: sózott marhahúsos szendvics uborkával és paradicsommal, gyümölcslé

Délután:
14:00 elmentünk kocsival Dianá-hoz a francia társalgási klub találkozójára. Beszélgettünk franciaul a bevásárlás jövôjérôl: a Tesco és a többi nagy áruház kontra a sarki szatócs. Hazajöttünk.
16:00 az építészek távoztak. Ma elkezdték elkészíteni a mennyezetet, és az esôvízcsatornákat.

Vacsora: omlett burgonyával zöldbabbal és gombával, vörösbor, utóételnek mangó habbal

Este:
20:00 letelepedtünk a nappaliban, tévéztünk.

Idôjárás: felhôs, hûvösebb mint az elmúlt napokban

Nincsenek megjegyzések: