2009. augusztus 3., hétfő

2009. augusztus 3. hétfő

Fotó: a franciaágy, amelyben Leon és Joan aludt – végre üres!!!

Reggel 8-kor a mama telefonált, hogy keresi a fájdalomcsillapítóit de nem találta meg. Gyalog átrohantam hozzá és megtaláltam a mama tartalék fájdalomcsillapítóit az ágy melletti fiókban, és neki átadtam. Teát főztem és csevegtem vele egy félórányit, aztán hazajöttem.

Kilenckor négyen reggeliztunk Leonnal és Joannal, aztán a vendégeink összekapták magukat és távoztak: ma este Leon Kent megyében lakó öccsével megszállnak.

Tízkor „Magyar Mike” megérkezett, és magyarul tanultunk. A pécsi barátunk, István akar Mike-kal megszállni augusztus 15-17: harman lesznek, mert István a feleségével, Máriával is a fiatalabb fiukkal, Lacival is jön. De Mike azt hiszi, hogy túl kicsi a háza. Csak két hálószoba van benne, és a második szoba zsúfolásig tele van kacattal. Mindez nagyon nagyon kínos Mike számára, mert szeptemberben Mike és a felesége, Mary meg fog szállni István nyaralóházban a Balaton közelében.

Háromnegyed 12-kor Mike távozott, és végre egyedül voltunk – hurrá!!! Totál kidőltünk....zzzzzz. Ebédeltünk a kertben, aztán én felmentem az emeletre és lefeküdtem, szundítottam egyet. Lois szorgoskodott a konyhában, készítette Sarah holnapi uzsonnatáskáját.
Délután felfedeztük, hogy Leon hagyott maga mögött egy kellemetlen pulcsit: kiderült, hogy a kis pulcsi pihen békésen egy fotelen. Lois becsomagolta és elvitte a falusi postára – Leon öccsének küldte.
Ötkor a mama telefonált, hogy nem tud lehajolni a hátfájása miatt. Kéte tőlem, hogy átmenjek és etessem Polly-t, a mama macskáját, sőt megfordítsam a mama matracát, mert nagyon kényelmetlen lett. Átmentem a mamához, és vittem magával még egy doboz fájdalomcsillapítót. Etettem Polly-t és megfordítottam a mama matracát, aztán hazajöttem.

Hatkor Janet, a barátnőnk megérkezett, és kicsit később Sarah, a fiatalabb lányunk is megérkezett és vacsoráztunk négyen. Kaja után Sarah elment sétálni egyet a falu körül, aztán elrohant a salsaórára.
Fél nyolckor a templom igehirdetô bizottságának a többi tagja megérkezettt a havonkénti találkozóra: összesen öten voltak – Lois, Janet, Marianne, Alfie és Gillian. Én pedig felmentem az emeletre és leültem a tartalék gép elé és ellenőriztem az emaileket.

Nincsenek megjegyzések: