2009. augusztus 9., vasárnap

2009. augusztus 9. vasárnap

Fotó: István és Mária, a pécsi barátaink

Reggel 9-kor gyalog átmentem a mamához, teát főztem és csevegtem vele egy órányit. Rendeztem a kis tablettatartó doboz segítségével a mama orvosságát a jövő hétre. Hazajöttem.

Munkához láttam a házban. Kitakarítottam és kiporszívoztam a földszinti szobákat, mert ma este érkeznek meg a pécsi barátaink, István és Mária, a felesége és László, a fiuk. Lecsekkoltam az autónk abroncsait, de tökéletes volt a nyomás, nem kellett pumpálni – hurrá!

Ebédeltünk ketten a kertben, aztán felmentünk az emeletre és lefeküdtünk másfél órára. Aztán felkeltünk, teáztunk és csevegtünk a kerti asztalnál. Lois bement a házba és leült a gép elé és ellenőrizte az emaileket. Én pedig meglocsoltam a veteményes ágyakat, aztán én is bementem a házba, leültem egy gép elé és megnéztem az emaileket. Néhányszor ennek-annak nekirugaszkodtam, de valamifajta üresjárat volt az agyamban, mert vártunk a vendégeinkre: de nem tudtuk, hogy pontosan mikor fognak eljönni.

Vártunk, vártunk, fel és alá jártunk! Végre megérkeztek: lásd a képet! Sok csodálatos ajándékot hoztak: kolbászt, pálinkát, házi kajszi lekvárt, egy ötven éves erdélyi falfedőt is (lásd a képet: a kanapé tetejére tettük a falfedőt, István és Mária mögött)....

Nincsenek megjegyzések: