2009. augusztus 6., csütörtök

2009. augusztus 6. csütörtök

Reggel fél tízkor gyalog átmentem a mamához. Teát főztem és csevegtem vele egy órányit. A látogatásom alatt a mama barátnője, Ann benézett és átadott a mamának egy Keresztény Tudomány felekezettel kapcsolatos könyvet. Ann távozott, és én hazajöttem. Hazafelé jövet beugrottam a falusi könyvtárba és kivettem négy regényt.

Hazaértem és lenyírtam a ház előtti füvet, és elkezdtem nekivágni a ház mögötti fűnek, de sajnos hirtelen leállt a fűnyírógép, és nem tudtam, hogy miért: frusztráció a köbön! Ebédeltünk a kertben, de lassan megeredt az eső, és kénytelenek voltunk a házba rohanni – ó jaj!!!!

Kaja után felmentem az emeletre és lefeküdtem...zzzzz! Kettőkor felkeltem és leültem a gép elé és megnéztem az emaileket.

Négykor másodszor gyalog átmentem a mamához. Visszahúztam a mama kukáját a ház mögé, mert ma volt a gyűjtési nap. Hazajöttem.

Hatkor Sarah megérkezett és vacsiztunk hármasban. Kaja után Sarah elrohant a saját lakásába kitakarítani. Mi pedig letelepedtünk a nappaliban és tévéztünk...zzzzz!!!

Nincsenek megjegyzések: