2009. augusztus 11., kedd

2009. augusztus 11. kedd

Fotó: a térfigyelő kameránk lecsap az út másik oldalán Jant váro 3 magyar barátunkra: István, Mária és Laci – várnak, várnak, fel és alá járnak…(és dohányoznak!)
Fotó: a mosókonyha ablakpárkányán - a magyarok cigarettás doboza és a hamutartó, amit használnak

Lois és én reggel fél nyolckor reggeliztünk. Kaja után gyalog átmentem a mamához, teát főztem és csevegtem vele egy órányit. Aztán hazamentem.

Tízkor István és Mária felkelt. Kimentek a kertbe dohányozni és kávézni, aztán reggeliztek kettesben az ebédlőben. Kaja után csevegtünk négyen a nappaliban.

Délben István fia, Laci felkelt és reggelizett. Aztán Istvánék gyalog elmentek a városba a boltokban körülnézni. Délután háromkor találkájuk volt Jannal, István egyik ismerősével. Miután távoztak, mi ebédeltünk kettesben a kertben aztán kiszaladtunk a sarki közértbe tejet és hagymát vásárolni. Hazajöttünk és felmentünk az emeletre és lefeküdtünk egykét órára.

Fél négykor felkeltünk. Én zuhanyoztam, majd neteztem, Lois pedig munkához látott a konyhában, és elkezdett chutney-t készíteni.

Fél hatkor Sarah megérkezett a melóból, és tíz perccel később Istvánék megérkeztek és átöltözködtek, aztán Jan megérkezett és elvitte kocsival a három magyar véndegünket a házába vacsorázni.

A magyarok távoztak és mi vacsiztunk hármasban. Kaja után Sarah elrohant a saját lakásába, mi pedig letelepedtünk a nappaliban és tényleg kidőltünk...zzzzz!!!

Nincsenek megjegyzések: