2009. augusztus 5., szerda

2009. augusztus 5. szerda

Reggel nyolckor gyalog átmentem a mamához, teát főztem és csevegtem vele egy órányit. Kitettem a mama kukáját, mert holnap a gyűjtési nap. Hazajöttem.

Délelőtt tizenegykor gyalog elmentem a faluba. Beugrottam a falusi postára és átadtam egy csomagot. Kiderült, hogy hétfőn a tavozó vendégünk, Leon nem csak egy pulcsit, hanem egy zsekit is hagyott maga mögött. Reméljük, hogy nem lesz egy másik ruhadarab, amit a postára kell vinni.

Ebédeltünk ketten. Kaja után felmentem az emeletre és lefeküdtem, szundítottam egyet. Lois pedig leült a gép elé és ellenőrizte az emaileket.

Négykor gyalog átmentem másodszor a mamához. Etettem Polly-t, a mama macskáját, mert a mama még nem tudott lehajolni a hátfájása miatt. Hazajöttem.

Hatkor Sarah megérkezett a melóból és vacsiztunk hármasban. Kaja után Sarah elrohant a saját lakásába kitakarítani. Lois leült a gép elé és a családfájával kapcsolatos kutatásokat végzett. Én pedig huppantam a kedvenc fotelomba és tévéztem...zzzzz!!!!

Nincsenek megjegyzések: