2009. június 8., hétfő

A gumidefekt és a tyúkketrec

Kép: a szomszéd csilli-villi új tyúkketrece

Reggel fél kilenckor gyalog átmentem a rendelőbe, kértem az orvostól, hogy ismételje a mama receptét a jövő hónapra, aztán továbbmentem a faluba. Kivettem kétszáz fontot a falusi bank automatából a mama kedvéért, majd beugrottam a postához, és vettem 24 bélyeget a mamának. Átmentem a mamához, átadta neki a pénzt és a bélyegeket, teát főztem és csevegtem vele egy órányit, aztán hazajöttem.

Délelőtt tízkor „Magyar Mike” megérkezett. Mike közölte velem, hogy érkezésekor észrevettem, hogy gumidefektet kapott a kocsim (ó jaj! elutazunk Cornwallba három nap múlva!). Mike letelepedett a nappaliban és magyarul tanultunk. Mike leírta magyarul a dél-ausztrál tengerpartját Adelaide közelében, ahol ellátogatott a múlt hónapban. Délben Mike távozott, és Loisszal ketten ebédeltünk.

Kaja után kimentem a ház elé és megskubiztam a gumidefektet. Felfújtam a gumit a kompresszorom segítségével, mert sejtettem, hogy csak lassan kiszivárgott a levegő a gumiból. Azt gondoltam, hogy holnap viszem a szervizbe, hogy lecsekkolják. Aztán lenyírtam a ház előtti és mögotti füvet, mert magasra nőni fog a távollétünk alatt. Sarah telefonált, hogy nem vacsorázik nálunk ma este, mert nem akarja megkapni Lois nátháját.

Hatkor kettesben vacsiztunk, és kaja után kinéztem az ebédlőablakon és észrevettem, hogy a http://www.chirpycoops.co.uk/ furgon állt a szomszéd háza előtt, és néztem, ahogy leszállítottak egy tyúkketrecet. Később kivánszorogtam a házunk mögötti kert végéig és lecsekkoltam a ketrecet (lásd a képet). Hát mégiscsak igaz, hogy a szomszéd tyúkokat tartani fog – tök izgi, mi?!!!!

Nincsenek megjegyzések: